Για πρώτη φορά, λίγο πριν το τέλος της χρονιάς, το Netflix δημοσίευσε μια αναλυτική λίστα με τις πιο επιτυχημένες σειρές του πρώτου εξαμήνου του 2023, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων τη σειρά που σάρωσε κυριολεκτικά σε αριθμούς και προβολές. 

Ειδικότερα, το Netflix γνωστοποίησε όλα τα στατιστικά στοιχεία τηλεθέασης μέσω μίας έκθεσης με τίτλο What We Watched. Για την ακρίβεια, η έκθεση αυτή κατατάσσει τίτλους σειρών με βάση τον αριθμό των ωρών παρακολούθησής τους, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2023. Μάλιστα, όπως άφησε το Netflix να εννοηθεί, αυτή η έκθεση θα δημοσιεύεται πλέον κάθε εξάμηνο, άρα δύο φορές τον χρόνο. 

Λοιπόν, ποια ήταν η σειρά που είδαν όλοι το πρώτο εξάμηνο του 2023 και που κατάφερε να συγκεντρώσει 812 εκατομμύρια προβολών; Ο λόγος για το The Night Agent και για να είμαστε ειλικρινείς, δεν το περιμέναμε. Με πρωταγωνιστή τον Gabriel Basso, η σειρά δράσης που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2023 κατάφερε να κερδίσει τους τηλεθεατές, καθηλώνοντας τους μπροστά στην οθόνη και συγκεντρώνοντας 812.000.000 ώρες θέασης από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο. 

Παράλληλα, μεταξύ των σειρών που "έλιωσαν" φέτος οι τηλεθεατές και που κατέγραψαν τις περισσότερες ώρες τηλεοπτικής προβολής, είναι οι εξής: 

Ginny & Georgia (655.100.000 ώρες προβολών), The Glory (622.800.000 ώρες), Wednesday (507.700.000 ώρες), Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503.000.000 ώρες), You, La Reina del Sur, Outer Banks, FUBAR, Manifest, Kaleidoscope, Firefly Lane, The Mother, Physical: 100, Crash Course in Romance, Love is Blind, BEEF, Τhe Diplomat, Luther και τέλος, Fake Profile.

Στην εν λόγω λίστα, υπάρχουν και κάποιες αγαπημένες σειρές, που όμως δεν είναι παραγωγές του Netflix. Αυτές είναι τα Seinfield, Friends, The Office και το Gilmore Girls, του οποίου μάλιστα η πρώτη μόνο σεζόν συγκέντρωσε 82 εκατομμύρια ώρες θέασης. Αντίστοιχα, μεγάλη επιτυχία σημείωσε και το Suits, με την πρώτη σεζόν να σημειώνει 129 εκατομμύρια θεάσεων, σε αντίθεση με τις επόμενες σεζόν που δεν παρακολούθησε τόσος κόσμος.

Πάντως, όπως όλα δείχνουν, είμαστε κολλημένοι με το Netflix, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.