"Δεν είμαι θυμωμένος. Απλά απογοητευμένος. Και δεν είμαι ο μόνος. Ελπίζω κάποιος, κάπου να το ακούσει". "Πληρώνω ένα δεκάρικο το μήνα για να έχω την πολυτέλεια να βλέπω τηλεόραση χωρίς διαφημίσεις". Αυτά είναι μόνο δύο από τα δεκάδες παράπονα που έχουν αναρτηθεί τις τελευταίες ημέρες στο Twitter και κατακεραυνώνουν το Netflix για την απόφασή του να προβεί σε μία μεγάλη, δυσάρεστη για την πλειοψηφία των χρηστών του, αλλαγή.

Η δημοφιλής αμερικάνικη πλατφόρμα ξεκίνησε να προβάλλει κατά τη διάρκεια του streaming μια σειρά από διαφημιστικά μηνύματα που αφορούν στο ήδη υπάρχον περιεχόμενο της. Να διαφημίζει ουσιαστικά τις πρωτότυπες παραγωγές της, την ώρα που οι χρήστες βλέπουν κάτι άλλο. Σύμφωνα με το Netflix, οι χρήστες μπορούν να αποφύγουν τα διαφημιστικά μηνύματα, κάνοντας skip, όπως συμβαίνει για παράδειγμα στα βίντεο του YouTube, κάτι το οποίο από την πλευρά τους αμφισβητούν οι χρήστες, κάνοντας λόγο για μη εμφάνιση της συγκεκριμένης επιλογής.

Ποια η απάντηση της streaming υπηρεσίας για όλη αυτή την αναστάτωση που έχει προκαλέσει στα μέλη της; Ότι δεν πρόκειται για μόνιμη κατάσταση, αλλά περισσότερο για μια πειραματική φάση. Σε επίσημη ανακοίνωσή της ανέφερε τα εξής, μεταξύ άλλων: "Δοκιμάζουμε αν οι προτάσεις μας μεταξύ των επεισοδίων μπορούν να βοηθήσουν τα μέλη της πλατφόρμας να ανακαλύψουν καινούρια πράγματα, νέες σειρές για να παρακολουθήσουν".

Είτε πρόκειται τελικά για πείραμα, είτε όχι -ο χρόνος θα δείξει-, η κίνηση του Netflix έχει προκαλέσει ένα μικρό προβληματισμό στους χρήστες του, μιας και έρχεται λίγες ημέρες μετά την χαμηλότερη πτώση των μετοχών στην ιστορία της εταιρείας και την απόφαση του επί 14 χρόνια οικονομικού διευθυντή, David Wells να παραιτηθεί.

Η ραγδαία αυτή εξέλιξη οφείλεται στο γεγονός ότι το μακροπρόθεσμο χρέος του Netflix έχει διογκωθεί από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε 8,34 δισεκατομμύρια δολάρια, την ώρα που καλείται να ξοδέψει 13 δισεκατομμύρια δολάρια για τον φετινό αρχικό προγραμματισμό του.

Από: Esquire UK