Το The Mandalorian ήταν το πρώτο πραγματικό στοίχημα του Disney+ για το σύμπαν του Star Wars, και, κρίνοντας από την αποδοχή, το κέρδισε. Από την πρώτη σεζόν, κατάφερε να ενώσει ξανά τους παλιούς fans και να τραβήξει την προσοχή των νεότερων με τον δικό του αυθεντικό τρόπο: μια απλή, περιπετειώδης αφήγηση σε έναν γνώριμο αλλά φρέσκο κόσμο.
Τώρα, έξι χρόνια μετά, έχουμε ήδη δει την τρίτη σεζόν και περιμένουμε το The Mandalorian & Grogu (ναι, ταινία αυτή τη φορά!) το 2026. Αλλά υπάρχει μια λιγότερο γνωστή ιστορία πίσω από την επιτυχία του Mandalorian που αξίζει να ειπωθεί.
Fans to the rescue
Πριν ακόμη η σειρά γίνει το φαινόμενο που γνωρίζουμε, ο Jon Favreau και ο Dave Filoni βρέθηκαν μπροστά σε ένα μικρό –αλλά σημαντικό– πρόβλημα. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του φινάλε της πρώτης σεζόν, όταν εμφανίζεται ο Moff Gideon, συνειδητοποίησαν πως... δεν είχαν αρκετούς stormtroopers. Η σκηνή απλώς δεν "γέμιζε". Και τότε σκέφτηκαν κάτι ασυνήθιστο, αλλά ιδιοφυές.
Απευθύνθηκαν σε μια κοινότητα fans που οι περισσότεροι γνωρίζουν μόνο από φωτογραφίες σε Comic Con: την 501st Legion, γνωστή και ως "Vader’s Fist”. Πρόκειται για μια παγκόσμια ομάδα από φανατικούς του Star Wars, που κατασκευάζουν στολές υψηλής ποιότητας και τις φορούν εθελοντικά σε events και φιλανθρωπικές δράσεις. Όπως γράφει και το καταστατικό τους:
"Η Λεγεώνα είναι μια αμιγώς εθελοντική οργάνωση που δημιουργήθηκε με ρητό σκοπό να συγκεντρώσει τους λάτρεις της ενδυμασίας κάτω από μια συλλογική ταυτότητα...”.
Η 501st Legion δεν ζητά ποτέ χρήματα για τις εμφανίσεις της – μόνο προτείνει να δίνονται δωρεές σε φιλανθρωπίες όπως το Make-a-Wish.
"Ενώ δεν χρεώνουμε αμοιβή για τις εμφανίσεις... καλωσορίζουμε με ενθουσιασμό δωρεές που γίνονται στο αγαπημένο σας φιλανθρωπικό ίδρυμα στο όνομα της 501ης Λεγεώνας...”.
Έγιναν μέρος της σειράς
Ο Favreau και ο Filoni γνώριζαν καλά την ύπαρξή τους, και ήξεραν πως οι στολές τους είναι κορυφαίας ποιότητας. Όπως παραδέχτηκαν, η συμβολή της τοπικής ομάδας της 501st βοήθησε να ολοκληρωθεί η σκηνή με πειστικότητα και δύναμη. Και φυσικά, οι συγκεκριμένοι fans μπορούν πια να λένε πως είναι –κυριολεκτικά– μέρος της ιστορίας του Star Wars.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.