Η απότομη στροφή του CEO της Tesla, Elon Musk, όπως αυτή εκφράστηκε μέσα από τις χορηγίες εκατομμυρίων και το πολιτικό φλερτ με τον Donald Trump, κεφαλαιοποιήθηκε μέσα από την τοποθέτησή του ως επικεφαλής του νεοσύστατου Τμήματος Κυβερνητικής Αποδοτικότητας
στη νέα κυβέρνηση που θα σχηματίσει ο Trump.

Όμως είναι σίγουρο πως το ακόμη μεγαλύτερο στοίχημα σε επίπεδο ανταποδοτικού οφέλους για τον Musk, είναι η άρση των νομοθετικών φραγμών στα σχέδιά του για μαζική είσοδο αυτόνομων οχημάτων στους δρόμους των ΗΠΑ.

Διαβάστε Επίσης

Όλες αυτές οι εξελίξεις βέβαια, δεν ήταν οι καλύτερες δυνατές για μια μάρκα αυτοκινήτων όπως η Tesla, που ιστορικά έβρισκε γόνιμο έδαφος στους φιλελεύθερους κατοίκους της παράκτιας ζώνης των ΗΠΑ, με σαφώς πιο αναπτυγμένη περιβαλλοντική συνείδηση από τους Αμερικανούς της ενδοχώρας.

Εν τω μεταξύ, αρκετοί σημερινοί ιδιοκτήτες Tesla αισθάνονται όλο και περισσότερο ένοχοι ή ντρέπονται για τα αυτοκίνητά τους. Ή, τουλάχιστον, θέλουν να μάθει ο κόσμος ότι βλέπουν τα Model 3 και Model Y τους απλώς ως έναν ενδεδειγμένο τρόπο μετακίνησης και όχι ως ένα MAGA (aka Make America Great Again) με ρόδες.

Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αυτοκόλλητων που τοποθετούνται στους προφυλακτήρες των αυτοκινήτων και στρέφονται κατά του Musk, δείχνουν να έχουν πάρει τα πάνω τους, όπως και οι δυσαρεστημένοι ιδιοκτήτες Tesla.

Όπως αυτά του Matthew Hiller, του τύπου που βρίσκεται πίσω από το viral αυτοκόλλητο "I Bought This Before We Knew Elon Was Crazy" (σ.σ. το αγόρασα πριν μάθουμε πως ο Elon είναι τρελός). Ο ίδιος λάνσαρε για πρώτη φορά τα αυτοκόλλητα Tesla τον Ιανουάριο του 2023. "Και τώρα, οι πωλήσεις τους έχουν εκτιναχθεί", δήλωσε.

Οι πωλήσεις σημείωσαν ρεκόρ αρκετές φορές φέτος, είπε, μεταξύ άλλων μετά την εμφάνιση του Musk σε συγκέντρωση του Trump. Εκτοξεύτηκαν στα ύψη την επομένη των εκλογών, με 250-300 παραγγελίες εκείνη την ημέρα και έκτοτε παραμένουν ψηλά. "Με το ζόρι καταφέρνω να ανταποκριθώ στη ζήτηση", δήλωσε ο Hiller.

Το πρωτότυπο "I Bought This Before We Knew Elon Was Crazy" παραμένει το best seller στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Hiller . Όμως η επιτυχία του, έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία και ένα σωρό άλλων αυτοκόλλητων Tesla, με φράσεις όπως "Anti Elon Tesla Club" και το λιτό αλλά ξακάθαρο "Shut Up Elon".

Κατά το παρελθόν, υπήρξε μια εποχή όπου ο Musk ερχόταν σε αντιπαράθεση στο Χ με Δημοκρατικούς, όπως η Alexandria Ocasio-Cortez, μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ. Αυτό μπορεί να ήταν πιο εύκολο για τους πελάτες της Tesla να το παραβλέψουν. Εξάλλου, τα Tesla εξακολουθούν να είναι μερικά από τα καλύτερα ηλεκτρικά μοντέλα της αγοράς.

Τους τελευταίους μήνες, όμως, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla έχει αναδειχθεί σε ένθερμο υποστηρικτή του εκλεγμένου προέδρου και σε κεντρικό πρόσωπο στην αρχική σελίδα κάθε ειδησεογραφικού πρακτορείου. Έχει αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη επιρροή και είναι πολύ πιο δύσκολο πλέον να τον αγνοήσει κανείς.

Διαβάστε Επίσης

Θα είναι αυτό κακό για την Tesla; Κανείς δεν ξέρει. Σε επιχειρηματικό επίπεδο για τον Musk, σίγουρα όχι. Σε επίπεδο εικόνας, είναι αρκετά πιθανό να έχει αντίκτυπο.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχει ένας ξεκάθαρος λόγος που οι περισσότεροι άνθρωποι που βρίσκονται σε θέσεις ανάλογες του Musk, δεν ενεργούν με αυτόν τον τρόπο. Επειδή απώτερος στόχος τους, είναι να πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα στην αγορά. Και όταν έχεις τέτοιο στόχο, δεν θέλεις να δημιουργείς εχθρούς.

Οι συνέπειες θα μπορούσαν να ξεπεράσουν κατά πολύ τα αυτοκόλλητα, τα οποία εδώ που τα λέμε, έχουν και την χιουμοριστική τους διάσταση. Άλλοι κατασκευαστές EV όπως η Ford, η Rivian και η General Motors, θα επωφεληθούν αν οι αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων γυρνούσαν την πλάτη τους στην Tesla σε μεγάλη κλίμακα. Και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν κάτι τέτοιο συμβεί κατά τους επόμενους μήνες και χρόνια.

Πηγή: topgeargreece.gr

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.