Η δουλειά του δημοσιογράφου έχει και τα τυχερά της. Βλέπουμε πρόσωπο με πρόσωπο τους ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στον τομέα μας – καμιά φορά, και με τη μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη. Πληρωνόμαστε για να μαθαίνουμε –και να μοιραζόμαστε μαζί σας– τις πιο χρήσιμες συμβουλές. Το 2021, οι συνεντεύξεις με ηγετικές φυσιογνωμίες του επιχειρηματικού κόσμου (CEO) μας έφεραν κοντά στους κορυφαίους εργοδότες των ΗΠΑ, σε μια περίπλοκη, αβέβαιη –μα αξέχαστη– χρονιά.

Ακολουθούν πέντε συμβουλές από ισάριθμους δημιουργικούς και εξέχοντες leaders του επιχειρείν: πρακτικά μαθήματα για την έναρξη ή ανάπτυξη κάθε εταιρείας από το 2022 και μετά – εξίσου χρήσιμα είτε σε εποχή ύφεσης είτε σε εποχή ανάκαμψης. 

Μην αφήνετε να πάει χαμένη μία κρίση

Τον Μάρτιο του 2020 μαζί με την covid-19 ήρθαν και τα lockdown ανά την υφήλιο. Οι Αμερικανοί βρέθηκαν ντυμένοι με τα καλά τους, μα δεν είχαν πού να πάνε. Η Jennifer Hyman, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του "κολοσσού" μόδας Rent The Runway, είδε την επιχείρησή της να "βαλτώνει", καθώς οι πελάτες απομακρύνονταν. Το τμήμα των special events, το οποίο ενοικίαζε φορέματα για μεγάλες εκδηλώσεις και γκαλά, έπαψε τη λειτουργία του. Οι συνδρομητές, που αποτελούσαν περίπου το 75% της εμπορικής δραστηριότητας της Rent the Runway (απολαμβάνοντας τις υπηρεσίες για το "επαγγελματικό" τους ντύσιμο), κατάργησαν ή ανέστειλαν μαζικά τους λογαριασμούς τους. Μέχρι τον Μάιο του 2020, μόλις το 30% των συνδρομητών παρέμενε ενεργό. 

Ήταν δύσκολο, αλλά η Hyman εκμεταλλεύτηκε το "πάγωμα" της εταιρείας της για να προχωρήσει σε αναβαθμίσεις που δεν θα μπορούσαν να γίνουν όσο το Rent The Runway "είχε πατημένο τέρμα το γκάζι". "Δεν θα αφήναμε το 2020 να πάει χαμένο. Η πανδημία ήταν τρομερό γεγονός, αλλά και μια ευκαιρία να γίνουμε δημιουργικοί", δήλωσε η Hyman στο Forbes τον Ιούνιο. "Βλέποντας τα πράγματα από τη θετική τους πλευρά, δεν θα είχαμε ποτέ την ευκαιρία να κάνουμε αλλαγές στη λειτουργία μας όσο βρισκόμασταν σε φάση ραγδαίας ανάπτυξης".

Η συνέχεια στο Capital.gr