O Bernard Arnault γίνεται όλο και πιο πλούσιος

Οδήγησε την LVMH σε άλμα εσόδων και είδε την περιουσία του να αυξάνεται κατά 2 δισ. δολ. σε λίγες ώρες.

Γράφει: Esquire Editors 30 Ιουλίου 2021

Ο δισεκατομμυριούχος Bernard Arnault ανακοίνωσε μια εκρηκτική ανάπτυξη μετά την πανδημία στην αυτοκρατορία μόδας LVMH η οποία κατέχει μάρκες όπως οι Louis Vuitton, Givenchy και Christian Dior-καθώς τα σχέδια του για να κερδίσει μερίδιο αγοράς φαίνεται πως ευδοκιμούν.

Τη Δευτέρα, η LVMH ανακοίνωσε έσοδα 33,9 δισ. δολάρια για το πρώτο εξάμηνο του 2021, αύξηση 56% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020, με μεγάλο μέρος της ανάπτυξης να οφείλεται στα είδη μόδας και τα δερμάτινα είδη, για τα οποία τα έσοδα αυξήθηκαν από 9,4 δισ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του 2020, στα 16,3 δισ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του 2021. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ και την Ασία κατέγραψαν έντονη αύξηση από την αρχή του έτους, ανέφερε η εταιρεία, με την ανάκαμψη στην Ευρώπη από την πανδημία να γίνεται πιο σταδιακά.

Ένα 'εξαιρετικό εξάμηνο'

Ο Arnault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH, γιόρτασε ένα "εξαιρετικό εξάμηνο", υποστηρίζοντας σε μια δήλωση της εταιρείας ότι η LVMH "αποκόμισε τα οφέλη από το γεγονός ότι συνέχισε να καινοτομεί και να επενδύει στις επιχειρήσεις της καθ 'όλη τη διάρκεια της πανδημίας, παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στο μέσο μια παγκόσμιας κρίσης". Ο Arnault επίσης υπογράμμισε την ενσωμάτωση της Tiffany & Co, την οποία εξαγόρασε τον Νοέμβριο του 2020 για 15,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο Bernard Arnault έγινε για λίγο ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο όταν η καθαρή του περιουσία έφτασε τα 186,3 δισ. δολάρια στα τέλη Μαΐου φέτος. Η περιουσία του Arnault αυξήθηκε από 76 δισ. δολάρια τον Μάρτιο του 2020 και σήμερα ανέρχεται στα 193 δισ. δολάρια, πίσω από τον Jeff Bezos της Amazon η περιουσία του οποίου ανέρχεται στα 211 δισ. δολάρια. Την Τρίτη, μετά την πρώτη ώρα διαπραγμάτευσης, η εκτιμώμενη περιουσία του Arnault είχε αυξηθεί κατά 2 δισ. δολάρια, καθώς οι μετοχές της LVMH ενισχύθηκαν μετά τα αποτελέσματα εξαμήνου. 

Την προηγούμενη εβδομάδα, η LVMH ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε μερίδιο 60% στην εταιρεία νεανικής μόδας Off-White, η οποία ιδρύθηκε από τον σχεδιαστή Virgil Abloh, για άγνωστο ποσό. Αναλυτές της LVMH αναγνώρισαν την κίνηση ως ένδειξη του επιχειρηματικού σχεδίου του Arnault για την επόμενη δεκαετία.

Ο Flavio Cereda, ο οποίος ασχολείται με την έρευνα για πολυτελείς μάρκες για λογαριασμό της Jefferies στο Λονδίνο, λέει στο Forbes ότι η στρατηγική της LVMH μετά την πανδημία είναι να αναπτυχθεί και να κερδίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του "πορτοφολιού" των καταναλωτών ειδών πολυτελείας και μόδας. "Νομίζω ότι το μερίδιο αγοράς τους στην παγκόσμια αγορά έχει περάσει από το 11%-12% πριν από την πανδημία σε πιθανώς 15%-16% σήμερα". Και προσθέτει: "Η στρατηγική εδώ είναι η αρπαγή γης. Είναι μια πολύ επιθετική... αρπαγή γης σε πολλά τμήματα σε όλες τις κατηγορίες".

Ο Abloh, σχεδιαστής, αρχιτέκτονας και κάποτε σύμβουλος του Kanye West, εργάζεται στην LVMH ως καλλιτεχνικός διευθυντής ανδρικών ενδυμάτων στη Louis Vuitton από το 2018. Η άφιξη της Off-White θα δώσει στον Abloh "μια θέση στο τραπέζι", δήλωσε στους New York Times την προηγούμενη εβδομάδα. Ο ίδιος ο Arnault έδωσε μια σαφή ένδειξη του σχεδίου μάχης για τα επόμενα χρόνια, γιορτάζοντας την "εξαιρετική δημιουργικότητα και το όραμα" του Abloh και πώς αυτό μπορεί να κυκλοφορήσει σε όλο το "ευρύτερο φάσμα κατηγοριών πολυτελείας" της LVMH.

Τα ηχηρά ονόματα

Ο αναλυτής της Jefferies, Cereda λέει στο Forbes ότι η συμφωνία έχει να κάνει περισσότερο με τον συνδυασμό των ανόμοιων τμημάτων της LVMH μέσω ενός από τα πιο συναρπαστικά και ισχυρά νέα ονόματα στη μόδα. "Η Off-White με τα χρήματα της LVMH θα μπορούσε [σύντομα να έχει] 300 καταστήματα - δεν είναι δύσκολο αν έχεις την LVMH πίσω σου, [αλλά] το εμπορικό σήμα από μόνο του είναι μικρό συγκρινόμενο με την LVMH", λέει." Αυτό που νομίζω ότι είναι πολύ πιο σχετικό είναι... η εξασφάλιση των υπηρεσιών του Virgil [Abloh], το όνομά του, το εμπορικό σήμα του - μπορούν να κάνουν πολλά με αυτόν". Ο Abloh δήλωσε ότι "αυτή είναι μια απίστευτη νέα πλατφόρμα που θα μας επιτρέψει να πάμε την αναταραχή που έχουμε προκαλέσει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο".

Το βιογραφικό του Abloh είναι ένα τεράστιο κομμάτι τού γιατί η LVMH τον ήθελε, σύμφωνα με τον αναλυτή Cereda, "Δεν θα έκαναν αυτή τη συμφωνία εάν δεν είχαν σχέδια, ώστε αυτός να αναπτυχθεί μέσα στην LVMH", λέει. Ο Cereda σημείωσε ότι η περίφημη "προσέγγιση του 3%" του Abloh, όπου "μπορείτε να τροποποιήσετε οτιδήποτε κατά 3% και να γίνει κάτι νέο", δίνει μια δίκαιη ιδέα για το τι μπορούμε να περιμένουμε από την Off-White στην LVMH, ειδικά στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της μόδας, της πολυτέλειας και των εμπορικών σημάτων ποτών της LVMH και των 50 και πλέον ξενοδοχείων παγκοσμίως. Η συνεργασία είναι το κλειδί, "Η 'μικρή μαύρη βίβλος' του Virgil", λέει ο Cereda, "είναι κάτι που κανείς άλλος δεν έχει. Αυτό είναι μέρος του πακέτου".

Από: Capital.gr

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Σε οριακή κατάσταση το σύστημα υγείας του Αφγανιστάν

Το ντόμινο της αποχώρησης των χορηγών του μεγαλύτερου προγράμματος υγείας.

Το προφίλ των αντιεμβολιαστών

Σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση, 4 στους 10 Ελληνες δεν έχουν την πρόθεση να εμβολιαστούν.

Κορονοϊός: 2.329 νέα κρούσματα

To 𝑅𝑡 για την επικράτεια βάσει των κρουσμάτων κορονοϊού εκτιμάται σε 0.97.

Ποια είναι η Rocket που προστίθεται στον χάρτη του online delivery

Yπογράφει μάλιστα συμβάσεις αορίστου χρόνου με τους ανθρώπους που θα εργαστούν ως τροφοδιανομείς.

Το AUKUS και τι ακριβώς σημαίνει για την Ευρώπη

Τι ισχύει με το σύμφωνο ασφάλειας μεταξύ της Αυστραλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ.

Άρειος Πάγος εναντίον αντιεμβολιαστών

Το αστείο με τους ΨΕΚ παρατράβηξε και πλέον το λόγο έχει η δικαιοσύνη.