Σε μία έντονα πληθωριστική περίοδο όπως η τρέχουσα που διανύουμε, με τις αυξήσεις να εντείνονται από μήνα σε μήνα, ένα από τα "κάστρα” της αγοράς που δείχνει να πέφτει, είναι αυτό των προσφορών - εκπτώσεων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Κι όλα αυτά μάλιστα ενώ ο Έλληνας καταναλωτής ήταν κατεξοχήν συνηθισμένος από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές τους στην παροχή προσφορών στα προϊόντα. Δεν αποτελεί μυστικό μάλιστα το γεγονός ότι κατά τα προηγούμενα χρόνια και ιδίως κατά τα χρόνια της δεκαετούς οικονομικής κρίσης η ένταση των προσφορών στα ράφια ενισχύθηκε σημαντικά, ενώ και οι καταναλωτές από πλευράς τους εκπαιδεύτηκαν σταδιακά στο να αναζητούν προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά, γεγονός που αποτέλεσε σε αρκετές των περιπτώσεων βασικό κριτήριο στην επιλογή ενός προϊόντος.

Η συνέχεια στο Capital.gr

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.