Σε μια βραδιά όπου η κομψότητα συναντούσε τον σύγχρονο τρόπο ζωής που εκπροσωπεί το Esquire, η Breitling δημιούργησε το απόλυτο σημείο συνάντησης: ένα watch lounge στον δεύτερο όροφο, σχεδιασμένο ως αστική "όαση” για όσους ξέρουν να εκτιμούν τον χρόνο. Εκεί, οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν στον καρπό τους τις πιο πρόσφατες συλλογές, αλλά και σπάνια vintage κομμάτια συλλεκτικής αξίας, τα οποία έφτασαν αποκλειστικά στην Ελλάδα για το Esquire Townhouse Athens.
Όπου κυκλοφορεί το Esquire μέσω των διεθνών εκδόσεών του, το Townhouse φιλοξενεί κορυφαία πρόσωπα από τον κόσμο της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, της μουσικής, του αθλητισμού, του αντρικού στυλ, του fine dining & drinking, καθώς και από πολλούς ακόμη κλάδους. Διαδρά μαζί τους, υποδεχόμενο τους καλεσμένους του σε μία elegant κάθε φορά "στέγη". Έτσι συνέβη για δεύτερη φορά στηνιστορίαα του Esquire Greece στο εμβληματικό κτήριο Amalias 36, την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Άνδρα, όπου ο Man at His Best κόσμος του Esquire πήρε σάρκα και οστά.
Under the neon lights
Κάτω από το χαρακτηριστικό κίτρινο neon Breitling logo, το lounge του brand έγινε γρήγορα ένα από τα πιο busy, refined spots της βραδιάς—ένα statement περιβάλλον που αντανακλούσε τον premium χαρακτήρα του brand: έναν κόσμο όπου η τεχνική αρτιότητα συναντά την urban πολυτέλεια και την αυθεντική αισθητική.
Από το lounge της Breitling πέρασαν φυσικά και πρόσωπα που συνδέονται με το brand, όπως ο Σωτήρης Κοντιζάς και η Τόνια Σωτηροπούλου, αλλά και ο Γιώργος Καραγκούνης, επιβεβαιώνοντας πως η Breitling προσελκύει ανθρώπους με ξεχωριστή προσωπικότητα, συνέπεια και στυλ. Άνθρωποι που αγαπούν το Esquire, που ζουν με ένταση, που αντιπροσωπεύουν την ίδια φιλοσοφία που ενώνει κάθε Breitling Squad: αυτοί που δεν ακολουθούν απλώς τον χρόνο, αλλά τον καθορίζουν.
Defining Time
Ένα κοινό που ήρθε για να εξερευνήσει, να ανακαλύψει, να συνομιλήσει με τα ρολόγια από κοντά∙ να αισθανθεί την υφή του δέρματος, το βάρος του μηχανισμού, τη λάμψη ενός αντικειμένου με ιστορία και σκοπό. Το lounge της Breitling ήταν ένα σημείο αναφοράς στο φετινό Townhouse που απέδειξε, για ακόμη μια χρονιά, ότι το brand ξέρει να δημιουργεί εμπειρίες. Κι αυτή είναι η ουσία: η Breitling δεν προβάλλει απλώς τον χρόνο. Τον μεταμορφώνει σε εμπειρία.