Σύμφωνα με την παράδοση που έχει δημιουργήσει η Porsche στο πέρασμα των δεκαετιών, κάθε αγωνιστικό της αυτοκίνητο είναι ένα "κινητό εργαστήριο" που για όσο διάστημα εξελίσσεται προετοιμάζει μεθοδικά και το διάδοχό του. Αν αυτό ισχύει ως ένα βαθμό ακόμη και στις ημέρες μας, φανταστείτε πόσο πιο ξεκάθαρο ήταν στα μέσα της δεκαετίας του ’60, όταν η εταιρεία είχε πλήρη εμπλοκή σχεδόν σε κάθε είδος αγώνων.
Η "άκρη του νήματος" για την Porsche 908 μας οδηγεί στο 1967, τη χρονιά που στις "24 ώρες" του Μαν συμμετείχε ένα νέο αγωνιστικό της εταιρείας, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην πέμπτη θέση και πίσω από πολύ ισχυρότερους αντιπάλους: Ήταν η δίλιτρη 907 των 220 ίππων, με τον 6κύλινδρο boxer κινητήρα και το ειδικά διαμορφωμένο μακρύ αμάξωμα για τη μεγάλη ευθεία της Hynnaudieres, στην οποία το αυτοκίνητο ανέπτυξε ταχύτητα 302 χλμ./ώρα. Αμέσως μετά, η Porsche ξεκίνησε την ανάπτυξη μιας ισχυρότερης 907, με 270 ίππους ισχύος και 8κύλινδρο επίπεδο κινητήρα των 2.2 λίτρων, γνωρίζοντας ότι στο τέλος της χρονιάς οι κανονισμοί επρόκειτο να αλλάξουν.
Η συνέχεια στο 4troxoi.gr.