H Alfa Romeo 155 (Type 167) ήταν ο εκπρόσωπος του ιταλικού εργοστασίου στη μεσαία κατηγορία αμαξωμάτων, από το 1992 έως το 1998. Ήταν βασισμένη στην πλατφόρμα Type 3 του Fiat Group και αντικατέστησε στη γκάμα της εταιρείας την πισωκίνητη 75. Είχε μεγαλύτερες διαστάσεις από εκείνη, η σημαντικότερη όμως διαφορά από την προκάτοχό της ήταν η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, για πρώτη στην ιστορία των μεσαίων μοντέλων της Alfa Romeo. Σχεδιάστηκε από τον ιταλικό οίκο I.DE.A και η συνολική της παραγωγή αρίθμησε 192.618 μονάδες. Κυκλοφόρησε με επτά κινητήρες βενζίνης (1.7 8V 115 ίπποι, 1.8 8V 129 ίπποι, 2.0 8V 143 ίπποι, 2.5 V6 166 ίπποι, 1.6 16V 120 ίπποι, 1.8 16V 140 ίπποι, 2.0 16V 150 ίπποι) και δύο κινητήρες πετρελαίου (1.9 TD 90 ίπποι, 2.5 TD 125 ίπποι).

Eπιπλέον, παρήχθη και σε τετρακίνητη έκδοση (Q4) με 4κύλινδρο σε σειρά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των δύο λίτρων, ισχύος 186 ίππων. Αυτή ακριβώς η έκδοση έγινε η βάση για ένα αγωνιστικό που έφερε στην ιταλική εταιρεία μεγάλες διακρίσεις, που επισφραγίστηκαν με σπουδαίες νίκες και βαρύτιμους τίτλους, στο πρώτο μισό της δεκαετίας του '90.

Η συνέχεια στο 4troxoi.gr.


φωτογραφία Getty Images