H Iso SpA ήταν ήδη γνωστή για το καλοφτιαγμένο και γρήγορο Iso Rivolta IR 300, ένα όμορφο coupe 2+2, που χρησιμοποιούσε τα μηχανικά μέρη της Corvette. Όμως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Renzo Rivolta, εμπνευστής του microcar Isetta που παραγόταν κατόπιν εγκρίσεώς του από τη BMW, είχε περαιτέρω φιλοδοξίες: Ήθελε να προσθέσει στη φαρέτρα του ένα supercar, που να μπορεί να αντιπαρατεθεί με τις Ferrari.

H ατμόσφαιρα της εποχής ευνοούσε τις προθέσεις του, καθώς το 1962 ήταν μια χρονιά αμφισβήτησης της Scuderia, με πολλά από τα υψηλόβαθμα στελέχη της να αποχωρούν για να δημιουργήσουν ένα αντίπαλο δέος. Ένας από αυτούς ήταν και ο εξπέρ αγωνιστικών κατασκευών και κινητήρων Giotto Bizzarrini, ο οποίος έκανε μια νέα αρχή στην επαγγελματική του ζωή, ιδρύοντας δική του εταιρεία εξέλιξης στο Λιβόρνο.

H συνέχεια στο 4troxoi.gr