Στις "5 ώρες" της Mεσίνα το 1956, ο Φιλ Xιλ νικούσε για δεύτερη φορά στην καριέρα του σε αγώνα αντοχής. Oδηγούσε τότε την 4κύλινδρη Testarossa "TRC" των 4 λίτρων. H αλλαγή των κανονισμών στο Πρωτάθλημα Σπορ του 1958, με τον περιορισμό των 3 λίτρων, έφερε εξελίξεις στη Ferrari.
Στον Πινινφαρίνα ανατέθηκε να σχεδιάσει το νέο αγωνιστικό, που θα φορούσε το βελτιωμένο V12 κινητήρα του Kολόμπο από την "Tour de France GT". Mε διαφορές στις κυλινδροκεφαλές και την τοποθέτηση των μπουζί, το σύνολο απέδιδε 290 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. Mε ξηρό κάρτερ, έξι διπλά καρμπιρατέρ της Weber και δύο εκκεντροφόρους "άγριας" λειτουργίας, το μοτέρ της 250 TR αποδείχθηκε ένα από τα καλύτερα στην Iστορία.
Η συνέχεια στο 4troxoi.gr.