Μετά από 4 χρόνια παραγωγής, η Porsche διαφοροποίησε τη σημερινή γενιά των Panamera, τόσο στο sedan όσο και στο Sport Turismo station wagon. Τα αναβαθμισμένα αυτοκίνητα έχουν νέες στιλιστικές λεπτομέρειες και μηχανικά updates - τα τελευταία μάλιστα τα καθιστούν πιο γρήγορα από ποτέ. Επιπροσθέτως, το μοντέλο Turbo εγκαταλείπεται οριστικά προς όφελος μίας πιο γρήγορης και ισχυρής Turbo S, με 620 άλογα, και μίας δεύτερης plug-in υβριδικής έκδοσης με την ονομασία 4S E-Hybrid.

Η φρέσκια Panamera Turbo S διαθέτει twin-turbo V8 κινητήρα 4 λίτρων, 620 ίππων -70 περισσότεροι από πριν δηλαδή- και 50 Nm ροπής, με το 0-100 να επιτυγχάνεται σε 3,1''. Η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 315 χλμ/ώρα. Επιπροσθέτως είναι εξοπλισμένη με τα συστήματα Porsche Dynamic Chassis Control  Sport (PDCC Sport) και Porsche Torque Vectoring Plus (PVT Plus).

Όσον αφορά την έκδοση 4S E-Hybrid, υπάρχει ένα ηλεκτροκινητήρας με μέγιστη ισχύ 136 ίππους που συνεργάζεται με έναν V6 κινητήρα 440 αλόγων, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ και ροπή της τάξης των 560 ίππων και 750 Nm, αντίστοιχα. Η μπαταρία της έχει αυξημένη χωρητικότητα, από 14,1 στα 17,9 kWh λόγω των νέων ηλεκτρονικών ισχύος καθώς και του πρωτοποριακού συστήματος θερμικής διαχείρισης της ηλεκτρική αυτονομίας.

Νωρίτερα μέσα στο έτος, η Porsche είχε αποκαλύψει πως η νέα γκάμα των sedan της είχε καταφέρει να αποσπάσει τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου Executive Car στην πίστα του Nurburgring, σημειώνοντας χρόνο 7'29''.

Από: Esquire IT