O λόγος για ένα από τα διαμάντια της Ford Performance, ακόμη και αν αυτό είναι το πρώτο SUV στην Ευρώπη προερχόμενο από το ιδιαίτερο αυτό τμήμα, και το οποίο απέχει 152 χλστ. από το έδαφος. Πώς το ξεχωρίζεις λοιπόν αυτό το Puma σε σχέση με τα "απλά"; Στην περίπτωσή μας, πρώτα απ’ όλα από το Mean Green πράσινο, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά για το Puma SΤ, με τα υπόλοιπα πέντε διαθέσιμα που αφορούν την έκδοση να είναι τα Agate Black, Desert Island Blue, Fantastic Red, Frozen White και Magnetic. Ένα splitter της Ford Performance είναι ενσωματωμένο στον εμπρός προφυλακτήρα αυξάνοντας την αεροδυναμική πίεση κατά περίπου 80%, με στόχο την επίτευξη καλύτερης σταθερότητας και ελκτικής πρόσφυσης.

Η μεγαλύτερη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής στο πίσω μέρος υποστηρίζει επίσης τις βελτιώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής, σε συνδυασμό με ένα χαρακτηριστικό διαχύτη που βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω προφυλακτήρα.

Επίσης, οι άνω και κάτω γρίλιες στο εμπρός μέρος, σήμα κατατεθέν των μοντέλων ST, είναι σχεδιασμένες με γνώμονα την παροχή βελτιωμένης ψύξης στον κινητήρα. Το Puma ST προσφέρει για τις στάνταρντ ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών δύο επιλογές σε σχέση με το φινίρισμά τους (Magnetite ή με μηχανουργικό μεταλλικό φινίρισμα), οι οποίες συνδυάζονται με τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S (225/40 R19) ή τα αντίστοιχα "χειμερινά", όπως αυτά που είναι εφοδιασμένο το δικό μας.

Ένα γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα για την οροφή, το περίγραμμα της μάσκας, τα πλευρικά ένθετα, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών και την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό, διαμορφώνοντας την έντονη και σπορτίφ σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου.

Η συνέχεια στο 4troxoi.gr