Το τετρακίνητο πολυχρηστικό, που αρχικά κατασκευάστηκε για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή των αγροτών, έφτασε πλέον τα 75 χρόνια επιτυχημένης δράσης σε κάθε έδαφος και περιβάλλον. Οι επισκέπτες της αγροτικής έκθεσης της Φρανκφούρτης του 1948 ήταν εκείνοι που είδαν για πρώτη φορά από κοντά το "μηχανοκίνητο αγροτικό μηχάνημα πολλών χρήσεων", που έμελλε τις επόμενες δεκαετίες να γίνει διάσημο με το όνομα Unimog (συντόμευση των λέξεων Universal Motor Gerat).

Tο όχημα αυτό έμοιαζε με αυτοκίνητο, αλλά συνδυάζοντας επιτυχημένα την συγκεκριμένη ιδιότητα με εκείνες του μηχανήματος και του γεωργικού ελκυστήρα, αποτελούσε στην ουσία μια εντελώς νέα εφεύρεση για την εποχή του.

Το Unimog "γεννήθηκε" κυριολεκτικά μέσα στα ερείπια της καταρρέουσας Γερμανίας το 1945, χάρις στην εφευρετικότητα δύο ανθρώπων, του σχεδιαστή αεροπορικών κινητήρων Άλμπερτ Φρίντριχ και του συναδέλφου στη Daimler-Benz Χάινριχ Ρόσλερ.

To πρωτότυπο όχημα διέθετε κίνηση σε όλους τους τροχούς, γρανάζια υποπολλαπλασιασμού στα άκρα των αξόνων και διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος, ενώ επάνω του προσαρμόζονταν αγροτικά εργαλεία, στο εμπρός και πίσω μέρος. Επίσης, διέθετε χώρο φόρτωσης και μπορούσε να κινηθεί με ταχύτητα ως και 50 χιλιόμετρα την ώρα.

Η συνέχεια στο 4troxoi.gr