Συνεχίζοντας το πλάνο εξηλεκτρισμού της γκάμας της, που περιλαμβάνει την παρουσίαση 17 νέων μοντέλων όλων των κατηγοριών, η Ford αυτήν τη φορά καταπιάνεται με τα μεγάλα SUV. Όταν λέμε μεγάλα, κυριολεκτούμε απόλυτα, καθώς το Explorer δείχνει αμέσως τις υπερατλαντικές του καταβολές (πάντως για τα αμερικανικά δεδομένα δεν είναι ό,τι μεγαλύτερο υπάρχει, αφού ακόμα και μέσα στην γκάμα της Ford υπάρχει το μεγαλύτερο Expedition). Μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα γνωστό στα μέρη μας, πρόκειται όμως για ένα πολύ σημαντικό brand name, που κουβαλάει μία ιστορία τριάντα ετών.
Αυτή λοιπόν η έκτη γενιά, που έφτασε με κάθε επισημότητα και στα δικά μας μέρη, είναι εντελώς καινούργια και βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα της εταιρείας. Η αισθητική έχει έντονο αμερικανικό χρώμα, ευτυχώς χωρίς χρώμιο, αλλά με άφθονες σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, όπως στη μάσκα, αλλά και περιμετρικά στο σύνολο των παραθύρων, που διακόπτονται ουσιαστικά μόνο από τις κεκλιμένες πίσω κολόνες. Η επιβλητικότατη εικόνα συμπληρώνεται από τους 20άρηδες τροχούς, τους αεραγωγούς στο ρύγχος και το ζευγάρι διπλών απολήξεων της εξάτμισης.
Φυσικά ο όρος "επιβλητικότατη" οφείλεται κατά κύριο λόγο στις "αμερικανο-αναθρεμμένες" διαστάσεις, με το μήκος να ξεπερνάει τα 5 μ. και το μεταξόνιο τα 3 μ. Περιθώρια για να νομίζεις ότι μπορείς να στριμωχθείς κάπου δεν υπάρχουν, καθώς με ανοιχτούς τους καθρέφτες το πλάτος αγγίζει τα 2,3 μ. (τουλάχιστον το σύστημα πανοραμικής προβολής του περιβάλλοντος χώρου βοηθάει τα μέγιστα κατά τη διαδικασία του παρκαρίσματος, μαζί και με το στάνταρντ σύστημα που αυτοματοποιεί την όλη διαδικασία.
Η συνέχεια στο 4troxoi.gr