Ferrari 296 GTB, το τελευταίο κομψοτέχνημα του Maranello είχε ξεκινήσει να συζητιέται πολύ πριν μπει στην παραγωγή και οι λόγοι για αυτό είναι μάλλον προφανείς. Για πάνω από έναν χρόνο γινόταν λόγος για τη συνύπαρξη του πανίσχυρου V6 κινητήρα, μαζί με ένα plug-in hybrid. Το ολοκαίνουριο διθέσιο mid-rear-engined sports berlinetta concept, σύμφωνα με την εταιρεία, "επαναπροσδιορίζει την ιδέα της διασκέδασης με καθαρές συγκινήσεις, όχι μόνο όταν αναζητάς την καλύτερη απόδοση, αλλά και στην καθημερινή οδήγηση".

Το προφίλ

Για τι μιλάμε λοιπόν; Η Ferrari 296 GTB είναι ένα αρκετά ευέλικτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, τη στιγμή που ο νέος 6κύλινδρος κινητήρας της δεν σχετίζεται καθόλου με αυτόν της Maserati MC20, όπως πολλοί υποστήριζαν. Το όνομά της (296) προκύπτει από τον κυβισμό  (2.900 κυβικά=29) και τον αριθμό των κυλίνδρων (6).

Ferrari

Η ιπποδύναμή του εν λόγω κινητήρα φτάνει τα 663 άλογα, ενώ συνδυαστικά με τον ηλεκτρικό μπορεί να αγγίξει και τους 830 ίππους, μαζί με 740 Nm ροπής. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 2,9'' -όσο δηλαδή και η επίδοση της SF90 Stradale- και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ/ώρα.

Παράλληλα, η ηλεκτρική της αυτονομία, μέσω μίας μπαταρίας ενεργειακής χωρητικότητας 7,45 kWh, φτάνει στα 25 χιλιόμετρα.

Ferrari

Η σχεδίαση

Το κύριο αεροδυναμικό χαρακτηριστικό της είναι το movable spoiler στο πίσω μέρος που παράγει κατακόρυφο φορτίο σε συνθήκες οδήγησης και πέδησης υψηλής ταχύτητας, μεγιστοποιώντας την απόδοση του αυτοκινήτου.

Ferrari
Ferrari

Ο ελικοειδής σχεδιασμός και οι συμπαγείς διαστάσεις υπογραμμίζουν τη νεωτερικότητα της 296 GTB, η οποία βρίσκει ιστορικές αναφορές σε αυτοκίνητα της ιταλικής εταιρείας όπως το 250 LM του 1963, Μιλάμε λοιπόν για τον τέλειο συνδυασμό απλότητας και λειτουργικότητας.

Η τιμή

Όπως και η SF90 Stradale, η 296 GTB είναι διαθέσιμη πέρα από την standard και σε Assetto Fiorano version, με εμφανώς βελτιωμένες επιδόσεις αλλά για χρήση μόνο εντός πίστας. Η τιμή της ξεκινά από τις €269.000 και μπορεί να φτάσει μέχρι τις €302.000.