Μετά την πρώτη γενιά των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, που ήταν τα περίφημα i3 και i8, η BMW κάνει το επόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο βήμα με την iX. Η BMW iX είναι λοιπόν εκείνο το όχημα στο οποίο η γερμανική εταιρεία θα δώσει το μεγαλύτερο βάρος -από κάθε άποψη- αυτή τη χρονιά.

Η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα του BMW Group ενσαρκώνει μία φρέσκια ερμηνεία της φιλοσοφίας Sports Activity Vehicle (SAV). Στο εσωτερικό, με τη μίνιμαλ αισθητική, ξεχωρίζει το εξαγωνικό τιμόνι και η κυρτή "αιωρούμενη" οθόνη BMW Curved Display.

> Διάβασε ακόμη: Η ιστορία του πιο φθηνού αυτοκινήτου στον κόσμο

Την κίνηση στη νέα BMW iX παρέχει η πέμπτη γενιά του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης BMW eDrive, η οποία συγκεντρώνει τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά ισχύος και το κιβώτιο σε ένα κέλυφος.

Η iX θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, αμφότερες με δύο ηλεκτροκινητήρες και χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Η BMW iX xDrive50 των 523 ίππων είναι εφοδιασμένη με μπαταρία χωρητικότητας άνω των 110 kWh, ενώ η αντίστοιχη μονάδα της xDrive40 των 326 ίππων έχει μπαταρία άνω των 76 kWh.

> Διάβασε ακόμη: Τα πολυτελή αυτοκίνητα που έχει καταστρέψει ο Pep Guardiola στην Αγγλία

Με βάση τα παραπάνω, η xDrive50 είναι σε θέση να εξασφαλίσει μια αυτονομία με πλήρη φόρτιση άνω των 600 χιλιομέτρων και η iX xDrive40 άνω των 400 χιλιομέτρων.

Αργότερα θα ακολουθήσει και η κορυφαία έκδοση xDrive60, με απόδοση που θα ξεπερνάει τους 600 ίππους.

Η BMW iX με μια ματιά:

  • Κατηγορία: Μεγάλο SAV
  • Ισχύς: 326 / 523 ίπποι
  • Αυτονομία: Έως 600 χλμ.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.