Δεν είναι υποκειμενικό το ζήτημα όταν η κουβέντα πηγαίνει στη φημισμένη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία είναι και εξαιρετικά δημοφιλής στη χώρα μας. Μιλάμε με στοιχεία και υπάρχουν σοβαροί λόγοι για τις επιλογές που θα δεις παρακάτω. Αυτές είναι οι δέκα καλύτερες BMW που κατασκευάστηκαν ποτέ. 

BMW 507: 1955-1959

Η BMW 507 είναι ένα από τα αυτοκίνητα που μπαίνουν σε όλες τις λίστες που αφορούν την BMW. Τα ομορφότερα; Τα σημαντικότερα; Τα πιο lifestyle; Τα πιο σκληροπυρηνικά; Τα ακριβότερα; Όπου και  αν την τοποθετήσεις είσαι μέσα, γιατί είναι ένα μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, το οποίο για δεκαετίες αποτελούσε σημείο αναφοράς. Η κεντρική ιδέα πίσω από αυτό ήταν να ανταγωνιστεί την Mercedes και την SL στην αμερικανική αγορά. Πρόεκυψε κάπως ακριβότερο από ό,τι αναμενόταν και από ό,τι άντεχε η εποχή, έτσι δημιουργήθηκαν πολύ λίγες. Πράγμα που μελλοντικά λειτούργησε ευεργετικά σε τομείς όπως η κλασικότητα και η σπανιότητα. Πέραν τούτου αποτελεί και μια διαχρονική έμπνευση για τους σχεδιαστές που περνούν από την εταιρεία. Θυμήσου την BMW Z3. 

BMW 700/CS: 1959-1965

Το τελευταίο από τα μικρά της BMW και το πρώτο με μονοκόκ αμάξωμα, στο πίσω μέρος του οποίου είχε τοποθετηθεί ο μικρός κινητήρας από τις μοτοσυκλέτες της BMW. Ήταν μια εποχή που η BMW ήταν ακόμη σε θέση να βγάζει φημισμένα straight six μοντέλα, αλλά και μικρά αυτοκίνητα πόλης, στις πωλήσεις των οποίων το BMW 700 κυριαρχούσε. Εκτός αυτού είχε και αγωνιστική χροιά, δεδομένου πως ο Hans Stuck κέρδιζε σε αγώνες με αυτό. Παρά τις πωλήσεις το κέρδος ήταν χαμηλό, κάτι που αποδείχτηκε όταν ήρθε η BMW Neue Klasse και  τα άλλαξε όλα. 

BMW 1500 - 2000: 1961-1972

Από την Neue Klasse προέκυψαν αυτοκίνητα όπως η BMW 1500. Σωτηρία για την βαυαρική εταιρεία που είχε φτάσει στο χείλος της εξαγοράς από την Mercedes. Η επανεκκίνηση έμοιαζε με θεϊκή παρέμβαση, καθώς όλα έδεσαν αρμονικά για να έρθει η επιτυχία της 1500 που ακόμη και σήμερα την καθιστά ένα από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα της φίρμας. Ήταν το αμάξωμα, το οποίο ταίριαζε από την μεσαία κατηγορία μέχρι τις μεγαλύτερες, ήταν ο Μ10 κινητήρας που άντεχε εξέλιξη όσο δεν πήγαινε ο νους εκείνη την εποχή και ήταν και οι τεχνολογικές επιλογές της BMW που έδωσαν για πρώτη φορά έναν σαφή σπορτίφ χαρακτήρα σε αυτοκίνητο. Μακρινός συγγενής της Σειράς 3, ας πούμε ο προπάππους της.  

Η συνέχεια στο Top Gear