Κάτι έχει πιάσει τις εταιρείες αυτοκινήτων. Δεν εξηγείται αλλιώς. Ίσως η πραγματικότητα της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση να τους έχει δημιουργήσει ενός είδους πρώιμο στερητικό σύνδρομο για μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αλλά όχι μοντέλα ότι κι ότι. Εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα -όπως η BMW M4 CSL- που επιχειρούν να προσθέσουν ένα ακόμη κεφάλαιο στη βίβλο των καθαρόαιμων σπορ κατασκευών, πριν αποσυρθούν οριστικά στα υπόγεια γκαράζ των πλούσιων petrolheads ή απλά των petrol tycoons του πλανήτη.

H BMW M4 CSL επιτέλους αποκαλύφθηκε λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα της, που είναι προγραμματισμένη για το Concorso d'Eleganza Villa d'Este του 2022, το προσεχές σαββατοκύριακο 21-22 Μαϊου. Η ονομασία CSL, αφορά όπως πάντα στο τρίπτυχο "Competition, Sport, Lightweight", που έχει σαν στόχο να δημιουργήσει ένα συναρπαστικό οδηγικά αποτέλεσμα.

Το αγωνιστικό dna είναι θεμέλιος λίθος σε κάθε κατασκευή επιδόσεων που σέβεται τον εαυτό της, ενώ το ίδιο ισχύει και για το ελαφρύ αμάξωμα, πάντοτε τηρουμένων των αναλογιών. Και φυσικά, αυτό που προκύπτει ιδανικά, είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που αποτελεί σημείο αναφοράς.

Δεν είναι σχήμα λόγου. Κάθε σπορ μοντέλο που φιλοδοξεί να γράψει με χρυσά γράμματα το όνομά του στη σχετική λίστα, είναι αναπόφευκτο να περάσει από τη δοκιμασία του Nürburgring. Η θρυλική πίστα είναι το παραδοσιακό πεδίο αυτοεπιβεβαίωσης του "εγώ" οδηγών και μηχανών. 

Η συνέχεια στο Top Gear