Τρίζουν τα κόκαλα του Charles de Gaulle. Πριν από οτιδήποτε άλλο, ας θυμηθούμε εν τάχει ότι η Citroen DS ήταν ένα επαναστατικό αυτοκίνητο. Και εδώ, ο επιθετικός προσδιορισμός δεν χρησιμοποιείται καταχρηστικά: υδροπνευματική ανάρτηση, στάνταρ δισκόφρενα, σχεδίαση που δεν προσέβαλε τον φουτουρισμό, προβολείς που έστρεφαν μαζί με το τιμόνι, ήταν μερικοί μόνο από τους νεωτερισμούς της Citroen DS.

Όταν λανσαρίστηκε πίσω στο πολύ μακρινό 1955, επρόκειτο να έχει έναν επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα, αλλά η εξέλιξη του μοντέλου κόστισε κάτι παραπάνω, οπότε η Citroen DS συμβιβάστηκε με ένα τετρακύλινδρο σύνολο από το παλαιότερο Traction Avant. Δυστυχώς όμως (ή, πραγματικά, ευτυχώς) τώρα θα μιλήσουμε γι' αυτή την electromod Citroen DS.

Αν δεν είσαι εξοικωμένος με τον όρο, μάθε ότι μετά το restomod (τα μοντέλα που παρά το γεγονός ότι επικαιροποιούνται και βελτιώνονται μηχανικά, διατηρούν τον χαρακτήρα του δημιουργού τους) ακολούθησε ο εξηλεκτρισμός κλασικών αυτοκινήτων.

Όταν η DS έπεσε στα χέρια της Electrogenic

Εκεί στο Oxfordshire, οι της Electrogenic είχαν την στοιχειώδη ευαισθησία να μην "κόψουν" το αρχικό αυτοκίνητο και, όλοι εμείς που έχουμε ενδοιασμούς για την καταστροφή της ιστορίας, ξεφυσάμε καθησυχασμένοι όταν μαθαίνουμε ότι η μετατροπή της Electrogenic, είναι πλήρως αναστρέψιμη.

Η συνέχεια στο Top Gear