H Porsche Cayenne έκλεισε 20 χρόνια στην κυκλοφορία και ίσως να είναι η καλύτερη στιγμή για behind the scenes της -"σοκαριστικής" για τότε- απόφασης να κυκλοφορήσει η Porsche ένα αυτοκίνητο SUV.

Μια ανάλυση που είχε ανατεθεί από το τμήμα που εποπτευόταν από τον Hans Riedel, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου που ήταν τότε υπεύθυνο για τις πωλήσεις, είχε δείξει ότι η θρυλική Porsche 911 και το νέο μοντέλο Boxster με μεσαίο κινητήρα από μόνα τους δεν θα οδηγούσαν τον κατασκευαστή σε ένα ασφαλές μέλλον. "Ήταν προφανές ότι το σπορ αυτοκίνητο είχε τα όριά του στην αγορά", θυμάται ο Anton Hunger, επικεφαλής επικοινωνίας του πρώην προέδρου του εκτελεστικού συμβουλίου Wendelin Wiedeking. "Το τμήμα πωλήσεων το είχε καταδείξει αυτό με σαφήνεια χρησιμοποιώντας έρευνα αγοράς. Μακροπρόθεσμα, η Porsche θα κατέληγε και πάλι σε καθοδική πορεία".

Η συνέχεια στο Top Gear

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.