Τώρα πια όλοι ξέρουμε ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το 2035 οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα μπορούν να πωλούν αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες. Πολλοί εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για την ουσία του μέτρου σε περιβαλλοντικό -και όχι μόνο- επίπεδο. Εν τάχει, πλήρης μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ίσως να σημαίνει λιγότερο CO2 -και λέμε "ίσως" γιατί το θέμα δεν είναι τόσο απλό- αλλά σημαίνει και απώλεια θέσεων εργασίας στην "παραδοσιακή" αλυσίδα της αυτοκίνησης, επιτακτική ανάγκη δημιουργίας των κατάλληλων υποδομών -ούτε αυτό γίνεται από την μία μέρα στην άλλη-, επενδύσεις "χθες", οικονομική δυνατότητα των καταναλωτών να αποκτήσουν ένα -ακριβό- ηλεκτρικό αυτοκίνητο και πολλά άλλα. Πόσο ενδιαφέρεται επομένως η Ευρωπαϊκή Ένωση για την πράσινη μετάβαση;
Μας ενδιαφέρει πραγματικά το περιβάλλον ή όχι;
Αλλά, ας δεχθούμε ότι πάνω απ' όλα μας ενδιαφέρει το περιβάλλον και ας δεχθούμε ότι προς το παρόν κάτι πιο φιλικό από την ηλεκτροκίνηση δεν υπάρχει. Και ας κλείσουμε και τα αυτιά μας σε όσα λέγονται για τα supercars, που μετά το 2035 στην ΕΕ θα πρέπει να είναι και αυτά ηλεκτρικά -κάτι που όπως έχουμε εξηγήσει εδώ είναι τελείως αντιοικολογικό και η EE δεν λέει να το καταλάβει. ΟΚ, είναι και πολιτικό το θέμα. Η ΕΕ δεν θέλει ο μέσος ιδιοκτήτης/ οδηγός να νιώθει ριγμένος σε σχέση με αυτόν που μπορεί να αποκτήσει supercar. Αλλά τουλάχιστον ας παραδεχθεί ότι προτιμά να κάνει "φθηνή" κοινωνική πολιτική και δεν την ενδιαφέρει τόσο το περιβάλλον.
Η συνέχεια στο TopGear