Το Paul Ricard δεν είναι από τις πίστες της Formula 1 που προσφέρουν συναρπαστικούς αγώνες που θα μας μείνουν αξέχαστοι και θα μας καθηλώσουν. Είναι ωστόσο μια από τις πιο ενδιαφέρουσες πίστες για διάφορους λόγους και ο κυριότερος είναι πως είναι φτιαγμένη για να εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες. Ακριβώς για αυτό είναι μια από τις πίστες που φιλοξενεί πολλές δοκιμές αλλά και διαφορετικά πρωταθλήματα. Η Formula 1 επέστρεψε εκεί το 2018 και ας δούμε τώρα τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία που την συνοδεύουν.
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
Ο Nyck de Vries θα οδηγήσει στη θέση του Lewis Hamilton στο FP1. Κατά τη διάρκεια της σεζόν, κάθε οδηγός υποχρεούται να παραχωρήσει μία από τις πρώτες δοκιμές του για έναν νεαρό οδηγό. Ο Hamilton έχει επιλέξει το FP1 στη Γαλλία για την δική του προσωρινή αντικατάσταση, ενώ εκείνη του George Russell θα πραγματοποιηθεί αργότερα μέσα στη σεζόν.
Tο γαλλικό Grand Prix επέστρεψε στο καλεντάρι της F1 το 2018 στο Paul Ricard, μια πίστα που διαθέτει 247 πιθανές διαμορφώσεις - από 0,8 km έως 5,86 km. - και περιλαμβάνει το δικό της σύστημα ψεκασμού, καθιστώντας δυνατή την προσομοίωση οδήγησης σε υγρό οδόστρωμα σε 64 από τις διαφορετικές χαράξεις. Αυτή η ποικιλία διαμορφώσεων καθιστά το Paul Ricard ενδιαφέρον ως πίστα δοκιμών, επειδή μπορεί να μετατραπεί σε μια Monza ή σε ένα Μονακό ή έναν συνδυασμό και των δύο αυτών.
Η συνέχεια στο TopGear