Με την προοπτική της εισόδου της Porsche στην Formula 1 που είναι πλέον σχεδόν επιβεβαιωμένη και μετά την παρουσίαση της Porsche 911 GT3 RS (992), μάλλον ορισμένα στελέχη των ομάδων του πρωταθλήματος θα έχουν θορυβηθεί. Γιατί η Porsche παρουσίασε μια πραγματική σπουδή αεροδυναμικής, που όμοιά της δεν έχουμε δει ξανά σε αυτοκίνητο παραγωγής και αν μη τι άλλο αποδεικνύει ότι δεν αστειεύεται καθόλου σε θέματα διαχείρισης του αέρα. Κάτι που ως γνωστόν είναι πρώτη προτεραιότητα στο σύγχρονο motorsport και δη στην κορωνίδα αυτού.

Με μια πλούσια ιστορία, η οποία περιλαμβάνει συνεχή εξέλιξη προς την τελειοποίηση, με βάση τα δεδομένα κάθε εποχής, η Porsche 911 GT3 RS (992) ήταν ένα πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο και ευτυχώς η διαρροή μιας εικόνας, μια ημέρα πριν την παρουσίαση δεν κατέστρεψε την γλύκα της αποκάλυψης. Και αυτό επετεύχθη χάρη στην τεχνολογία, διότι τα μικρά πτερύγια, οι εισαγωγές, οι αεραγωγοί και οι σχεδιαστικές γραμμές μπορεί να είναι ορατά σε μια φωτογραφία, είναι απαραίτητο όμως να εξηγηθεί η λειτουργία τους και μόνο τότε συνειδητοποιείς πως διαβάζοντας, πέφτει σιγά σιγά το σαγόνι σου. 

"Καθημερινό" αυτοκίνητο με ενεργό DRS 

Καλά, καθημερινό αυτοκίνητο δεν λες την Porsche 911 GT3 RS (992), όμως σε κάποιο παράλληλο σύμπαν θα μπορούσαμε να έχουμε και εμείς εδώ μια, γιατί κατά βάση είναι ένα αυτοκίνητο για τον δρόμο. Απλώς είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα που η εφαρμογή των δυνατοτήτων του στο δρόμο μοιάζει ανέφικτη ή και άχρηστη. Εκτός αν επιθυμείς να προσπεράσεις τρία φορτηγά στην Εθνική Οδό για παράδειγμα, οπότε θα μπορούσες να πατήσεις το κουμπί του DRS στο τιμόνι, όπως κάνει ο Charles Leclerc ας πούμε. Θα άνοιγε, σε αυτήν την περίπτωση (όπως και του Leclerc), η πίσω πτέρυγα και η εξωφρενική τιμή των 409kg κάθετης δύναμης (η οποία αυξάνεται όσο η ταχύτητα ανεβαίνει για να φτάσει τα 860kg στα 285km/h) θα μειωνόταν, ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη επιτάχυνση. 

Η συνέχεια στο TopGear