Όταν ο Walter Rohrl και ο Timo Bernhard συναντιούνται στο κόκπιτ μιας Porsche 911 Carrera RS 2.7, συμβαίνει κάτι ξεχωριστό. Για μια ταινία με αφορμή την 50ή επέτειο του σπορ αυτοκινήτου, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι και ο νικητής του Le Mans κάθονται δίπλα-δίπλα σε αυτό που κάποτε ήταν το ταχύτερο σπορ αυτοκίνητο παραγωγής της Γερμανίας.

"Το αυτοκίνητο των ονείρων μου"

"Αυτό ήταν το αυτοκίνητο των ονείρων μου όταν ήμουν νέος. Είμαι περήφανος που σήμερα μπορώ να οδηγήσω ένα τέτοιο αυτοκίνητο", λέει ο Rohrl, καθισμένος στο τιμόνι του εμβληματικού αυτοκινήτου. Η Porsche 911 Carrera RS 2.7 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 5 Οκτωβρίου 1972 και αντιπροσώπευε τόσο το αποκορύφωμα, όσο και έναν φόρο τιμής της πρώτης γενιάς 911. Η Porsche παρουσίασε το κουπέ στο κοινό ως το νέο βασικό όχημα 911 για αγώνες και ράλι. "Αυτό που σε ξεχώριζε δεν ήταν μόνο η απίστευτη επιτυχία σου στα ράλι, αλλά και η μεγάλη σου ευελιξία στην πίστα", λέει ο Bernhard καθώς παίρνει τη θέση του στη θέση του συνοδηγού δίπλα στον 75χρονο. "Βλέπω παραλληλισμούς ανάμεσα στο αυτοκίνητο και σε σένα". Ήρθε η ώρα να πάμε για μια σύντομη βόλτα με το αυτοκίνητο. 

"Όλες οι καινοτομίες της σήμαιναν ότι η 2.7 θεωρήθηκε πρωτοπόρος για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία", εξηγεί ο Rohrl. Ήταν το πρώτο σπορ αυτοκίνητο παραγωγής που διέθετε τόσο εμπρός όσο και πίσω αεροτομή. Το εξάρτημα που έγινε γνωστό ως ducktail επέτρεψε χαμηλότερη αντίσταση και αύξηση της τελικής ταχύτητας κατά 4,5 km/h.

Η συνέχεια στο TopGear