Κάπου ανάμεσα στα πλάνα των αυτοκινητοβιομηχανιών και τις κυβερνητικές δράσεις, θα πρέπει κι εμείς, ως πολίτες και καταναλωτές, να σκεφτούμε πως μέσα στα επόμενα πέντε, άντε δέκα χρόνια, θα κυκλοφορούν στους δρόμους πολλά περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όλες οι τάσεις, μάλιστα, δείχνουν το συγκεκριμένο συμπέρασμα να είναι σαν προαποφασισμένο. Τι όμως σημαίνει αυτό; Κυρίως ότι η ηλεκτροκίνηση αναμένεται να προκαλέσει μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στην καθημερινή ζωή μας, π.χ. με την προσθήκη υποδομών φόρτισης, αλλά και να αλλάξει τους τρόπους που ταξιδεύουμε οδικώς.
Είναι πρόβλημα η φόρτιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων;
Είναι πολύ πιθανό το σενάριο όλο και πιο πολλοί άνθρωποι να φορτίζουν τα ηλεκτροκίνητα οχήματά τους στο σπίτι τους. Κάτι τέτοιο, με τη σειρά του, θα φέρει στην επιφάνεια μια σειρά από νέα ερωτήματα. Το πιο σημαντικό από αυτά έχει να κάνει με τη σημαντικότατη αύξηση στην κατανάλωση οικιακού ρεύματος, κάτι που ενδέχεται να επιβαρύνει ιδιαίτερα τα κατά τόπους δίκτυα της ηλεκτρικής ενέργειας.
> Διάβασε ακόμα: Το λεξικό της ηλεκτρικής εποχής στην αυτοκίνηση
Σύμφωνα με ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στο site του Bloomberg, πάντως, δεν θα πρέπει να μας ανησυχεί αυτή η πιθανολογούμενη υπερκατανάλωση. Κι αυτό γιατί, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματά του, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους δεν αποτελεί απειλή.
> Διάβασε ακόμα: Πόσους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων 'αντέχει' η Ελλάδα;
Προς το παρόν, επικρατεί αισιοδοξία
Γενικά, το άρθρο το διατρέχει μια αρκετά αισιόδοξη οπτική και αναπτύσσεται σε αυτό το λογικό επιχείρημα ότι η μελλοντική αύξηση στη χρήση των πηγών ανανεώσιμης ενέργειας θα μπορέσει να εξισορροπήσει την αυξανόμενη κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Επίσης, το άρθρο προχωράει περαιτέρω για να προτείνει κάποια ακόμα βήματα που θα ήταν απαραίτητα προς αυτή την κατεύθυνση, συμπεριλαμβανομένης της ενθάρρυνσης των κατόχων ηλεκτροκινήτων οχημάτων να τα φορτίζουν σε ώρες που δεν είναι "αιχμής" για την κατανάλωση οικιακού ηλεκτρικού ρεύματος.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.