Ο Ferruccio Lamborghini γεννήθηκε στις 28 Απριλίου του 1916 όταν ο ήλιος ήταν στον αστερισμό του ταύρου. Είναι αυτός για πολλούς ο λόγος που το 1963 ίδρυσε την εταιρεία με λογότυπο έναν αγριεμένο ταύρο. Για άλλους είναι το γεγονός πως του άρεσαν οι ταυρομαχίες μετά από μια επίσκεψή του στην Ισπανία και συγκεκριμένα το ράντσο του Don Eduardo Miura. Ας υποθέσουμε πως ο Ferruccio Lamborghini συνδύασε τον ζωδιακό του σύμβολο με το πάθος που ανέπτυξε, γιατί δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία.
Αυτό που έχει αξία είναι να δούμε πως η Lamborghini έχει όντως δανειστεί τα ονόματα ορισμένων από τους πιο διάσημους ταύρους στην ιστορία των ταυρομαχιών και ακόμη και εκείνα τα μοντέλα που δεν δανείζονται ονόματα συγκεκριμένων ταύρων, έχουν "βαφτιστεί" από κάστες ταύρων που διαθέτουν μια περίοπτη θέση στην ιστορία της Ισπανίας.
Η γνωριμία με τον Don Eduardo Miura
Για παράδειγμα η Lamborghini Miura, από την οποία ξεκινά αυτή η παράδοση το 1966, ονομάστηκε προς τιμήν μιας από τις διασημότερες οικογένειες εκτροφέων ταύρων για ταυρομαχίες στην Ισπανία. Ιδρυτής ήταν ο Juan Miura, μετά τον θάνατο του οποίου το 1854, ανέλαβε η χήρα του. Την οικογένεια με το διάσημο ράντσο, κατέληξε να διαχειρίζεται ο Don Eduardo Miura. Εκείνος υποδέχτηκε τον Ferruccio, στις αρχές της δεκαετίας του 60, στο ράντσο του στην Ανδαλουσία και το "ευχαριστώ" του Lamborghini ήταν να ονομάσει το τρίτο αυτοκίνητο της φίρμας του, Lamborghini Miura.
Οι κάστες ταύρων
Οι ταυρομαχίες, όσο και αν ξενίζουν όλο και περισσότερους τώρα πια και παραμένουν μια βαναυσότητα, αποτελούν ένα εθνικό σπορ στην Ισπανία. Εξάλλου όπως είχε πει κάποτε ο Ernest Hemingway "Υπάρχουν τρία πραγματικά αθλήματα στον κόσμο: οι ταυρομαχίες, οι αγώνες αυτοκινήτου και η αναρρίχηση στο βουνό. Όλα τα άλλα είναι παιχνίδια". Ειρήσθω αν παρόδω, ο Hemingway ήταν εκείνος, ο οποίος γράφοντας για τις ταυρομαχίες, αναφέρθηκε στην ιδιαιτερότητα των ταύρων του ράντσου Miura, όπως εκείνος την είχε εντοπίσει. Τους είχε χαρακτηρίσει τους πιο έξυπνους μέσα στην ταυρομαχία και εκείνους που προσαρμόζονται πιο γρήγορα από κάθε άλλη κάστα στις συνήθειες του ταυρομάχου, με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο να "χάσουν".
Η συνέχεια στο TopGear