Mazda δεν χάνει ευκαιρία να μας εντυπωσιάζει με την συνεχή προσκόλλησή της στην καινοτομία και την αυθεντικότητα γύρω από οτιδήποτε έχει κάνει με το αυτοκίνητο. Μας εντυπωσίαζε ανέκαθεν βεβαίως γιατί σπάνια ακούς ήχο όπως αυτόν και σίγουρα δεν βρίσκεις πολλές φίρμες να τολμούν να προσθέσουν την υψηλή ραπτική στα αυτοκίνητά τους. Τώρα όλα αυτά εκτίθενται στο μουσείο Mazda

Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 102 χρόνια ως Toyo Cork Kogyo Co. Μετονομάστηκε σε Toyo Kogyo το 1927 και, τελικά, Mazda το 1984 και η έδρα της είναι από τότε στη Χιροσίμα. Μέχρι και σήμερα αποτελεί έναν σπουδαίο εκπρόσωπο της ιαπωνικής φιλοσοφίας και κληρονομίας, δεδομένου πως αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν, είναι πόσο βαθιά φτάνουν οι ρίζες της Mazda.

Το Μουσείο Mazda, που βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία της Mazda στη Χιροσίμα και είναι προσβάσιμο στο κοινό, είναι το ιδανικό μέρος για να βιώσει κανείς αυτό το ιδιαίτερο παρελθόν. Σε πάνω από 10 διαφορετικές ζώνες, το μουσείο της Mazda αναδεικνύει περισσότερα από 100 χρόνια αυτής της μοναδικής ιστορίας, από προκλητικές και καινοτόμες τεχνολογίες μέχρι βραβευμένο σχεδιασμό και φουτουριστική μηχανική. Κάθε ζώνη αποτυπώνει το πνεύμα της ιαπωνικής μάρκας, με πολλές αυτοκινητιστικές εκπλήξεις να περιμένουν να ανακαλυφθούν.

Το τρίκυκλο που έχτισε ξανά τη Χιροσίμα

Στην Οσάκα της Ιαπωνίας, ο Jujiro Matsuda ξεκίνησε το ταξίδι της Mazda και ενός από τα πρώτα οχήματά της, που επίσης είναι και ένα από τα πιο αξιοσημείωτα: το τρίτροχο "φορτηγό".

Το Type-TCS καλωσορίζει τους επισκέπτες στο Μουσείο της Mazda και αποτυπώνει τέλεια την ιστορία της μάρκας. Κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από εγχώρια κατασκευασμένα εξαρτήματα, ήταν 40% πιο ισχυρό από τον προκάτοχό του, το Type-DA, ενώ μπορούσε να μεταφέρει ένα εντυπωσιακό φορτίο 400 κιλών. Αργότερα, το 1938, η Mazda λάνσαρε το Type-GA και ξανάρχισε την παραγωγή μόλις τέσσερις μήνες μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Την επόμενη χρονιά, το 1946, έφτασε στην κορυφή της αγοράς με όγκο παραγωγής 2.430 οχημάτων.

Η συνέχεια στο TopGear