Το καθιερωμένο πια debate, ανάμεσα στους υποστηρικτές και τους πολέμιους των ηλεκτρικών οχημάτων, αφορά στους χρόνους φόρτισης και την αυτονομία. Υπάρχουν όμως και κάποια άλλα στοιχεία, που αν και σαφώς μικρότερης σημασίας, φαίνεται πως κάνουν τις απόψεις να διίστανται. Όπως για παράδειγμα το μπροστινό πορτμπαγκάζ, που διαθέτουν τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα. Μάλιστα στις ΗΠΑ, περίπου στο 1/3 των ηλεκτρικών οχημάτων, ο διαθέσιμος χώρος μπροστά, θα μπορούσε κάλλιστα να συγκριθεί με το κανονικό πορτμπαγκάζ ενός αυτοκινήτου της μικρής κατηγορίας.
Δεν είναι καινούργια η ιδέα του πορτμπαγκάζ μπροστά
Υπάρχει βέβαια και μια μερίδα ηλεκτρικών οχημάτων, που αδιαφορεί για τον αποθηκευτικό χώρο στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου, με το σκεπτικό πως από τη στιγμή που δεν πρόκειται για κάτι στο οποίο ήταν συνηθισμένοι οι πελάτες τους, δεν θα τους λείψει όταν περάσουν από ένα συμβατικό αυτοκίνητο σε ένα ηλεκτρικό. Από την άλλη πλευρά, πρόκειται για ζήτημα που ευνοεί την ευρηματικότητα. Πώς αλλιώς να σχολιάσει κανείς την πρόταση της Ford, για χρήση του μπροστινού πορτμπαγκάζ ως χώρου για τοποθέτηση τροφών; Άλλωστε βοηθάει και το γεγονός πως κατά βάση οι χώροι αυτοί διαθέτουν και αποστράγγιση.
Για να είμαστε ειλικρινείς, η ιδέα του μπροστινού πορτμπαγκάζ δεν είναι ακριβώς καινούργια στον χώρο του αυτοκινήτου. Διάφορα μοντέλα με κινητήρες στο πίσω μέρος, όπως η Porsche 911 και η Chevrolet Corvair (που πλέον έχει σταματήσει να παράγεται), την έχουν υιοθετήσει εδώ και χρόνια. Όμως είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, που δίνουν τη δυνατότητα για πρώτη φορά στους κατόχους τους, να έχουν όχι ένα, αλλά δύο αποθηκευτικούς χώρους.
Η συνέχεια στο TopGear