To πιο πιθανό είναι να σκέφτεσαι ότι η Citroen κατάφερε πριν από δεκαετίες να κινούνται κάποια μοντέλα της με τρεις ρόδες. Τώρα το κατάφερε και η BYD με το επαναστατικό σύστημα ανάρτησης DiSus.
Ποτέ όμως δεν σκέφτηκες ότι θα βολτάρεις με BYD στη barrio (γειτονιά), με αυτοκίνητο που θα έχει χαρακτηριστικά lowrider και εσύ ενώ οδηγείς ένα ηλεκτρικό από την Κίνα θα μπορείς να κάνεις κόλπα όπως η Cadillac Monte Carlo του Denzel Washington στην ταινία "Μέρα Εκπαίδευσης" ή θα νιώθεις σαν πρωταγωνιστής στο videoclip του τραγουδιού "Still D.R.E.".
Όπως και να έχει τα lowriders (τα ζωγραφισμένα κλασικά αμερικανικά αυτοκίνητα που χοροπηδάνε χάρη στην αερανάρτηση) είναι βασικό κομμάτι της κουλτούρας των mexicans americans και κάτι μου λέει ότι η BYD δεν έφτιαξε το DiSus για να πείσει τους Μεξικανούς των ΗΠΑ ή τους Μεξικανούς του Μεξικό να πάρουν κινεζικά αυτοκίνητα. Σκοπός της BYD είναι ξεκάθαρα να δείξει στον αυτοκινητικό κόσμο ότι μπορεί να παράγει δική της τεχνολογία. Και το DiSus είναι η απόδειξη. Δες αυτό το βίντεο και συνεχίζουμε.
Η συνέχεια στο TopGear