Με ένα νέο αναθεωρημένο έγγραφο με κωδική ονομασία J2908, η Εταιρεία Μηχανικών Αυτοκινήτων SAE (Society of Automotive Engineers) με έδρα στις ΗΠΑ, επαναφέρει στο προσκήνιο το θέμα της ισχύος που ανακοινώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τους.

Όπως σημειώνεται, η έλλειψη κατευθυντήριων γραμμών άφηνε στη διακριτική ευχέρεια των εταιρειών την διαχείριση του συγκεκριμένου ζητήματος. Σε σύγκριση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης όμως, τα ηλεκτροκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης παρουσιάζουν δύο βασικές προκλήσεις όσον αφορά τη μέτρηση της ισχύος.

Όπως σημειώνεται, η έλλειψη κατευθυντήριων γραμμών άφηνε στη διακριτική ευχέρεια των εταιρειών την διαχείριση του συγκεκριμένου ζητήματος. Σε σύγκριση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης όμως, τα ηλεκτροκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης παρουσιάζουν δύο βασικές προκλήσεις όσον αφορά τη μέτρηση της ισχύος.

Εξαιτίας αυτού, η συνολική ιπποδύναμη ενός υβριδικού οχήματος είναι σχεδόν πάντοτε μικρότερη από το άθροισμα της ισχύος που παράγεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κάθε ηλεκτροκινητήρα ανεξάρτητα. Εξαιρέσεις όπως η Chevrolet Corvette E-Ray του 2024, η οποία ανακοινώνεται ότι αποδίδει 655 ίππους από τον κινητήρα των 160 ίππων και τον V8 των 495 ίππων, απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Η συνέχεια στο TopGear