Στον χώρο των εταιρειών αυτοκινήτων, αλλά και γενικότερα, υπάρχει ένας όρος που έχει ιδιαίτερη σημασία. Η λέξη loyalty, που αφορά τον βαθμό αφοσίωσης των πελατών σε μια μάρκα. Είναι σαφές, πως όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό αφοσίωσης του αγοραστικού κοινού σε μία μάρκα, τόσο περισσότερο ωφελημένη βγαίνει αυτή σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της. Στον χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι αναμενόμενο η Tesla ως πρωτοπόρος να χαρακτηρίζεται από υψηλό ποσοστό αφοσίωσης.
Το ενδιαφέρον εδώ, είναι πως ενώ ο χώρος κατακλύζεται από νέα μέλη και διευρύνεται διαρκώς, η Tesla σύμφωνα με έκθεση αναλυτών της Citi που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, συνεχίζει να αποτελεί τη μάρκα με το υψηλότερο loyalty στον χώρο του αυτοκινήτου με 67%, με τον μέσο όρο του κλάδου να είναι 46%.
To Model 3 είναι το πιο δημοφιλές
Το Tesla Model 3 ήταν το μοντέλο με το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης. Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τα ευρήματα, οι ιδιοκτήτες του Model S θεωρείται πιο πιθανό να μεταπηδήσουν από την Tesla σε άλλη μάρκα. Μια πιθανή εξήγηση γι' αυτό, θα μπορούσε να είναι η παρουσία αρκετών ανταγωνιστών για το Model S, όπως τα Lucid Air, Mercedes EQS και Porsche Taycan.
Η συνέχεια στο TopGear