Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 το εργοστάσιο της ΤΕΟΚΑΡ κατασκευάζε αυτοκίνητα Nissan και θεωρείτο μία από τις πιο σύγχρονες βιομηχανίες αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με ρομπότ, σύγχρονα συστήματα και αυτοματοποιήσεις. Κι όμως, το 1995, κι έχοντας παράγει συνολικά 170.000 αυτοκίνητα, έβαλε λουκέτο. Αυτή είναι η ιστορία του εργοστασίου της ΤΕΟΚΑΡ της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στον Βόλο.
Σενάριο για το μέλλον αλλά χωρίς παρόν
Από τότε, έχουν -κατά καιρούς- ακουστεί διάφορα σενάρια για την επαναδραστηριοποίησή του, χωρίς, ωστόσο, να έχουν επιβεβαιωθεί μέχρι σήμερα. Πριν λίγα χρόνια, μετά την υπογραφή της "Επιστολής Πρόθεσης Συνεργασίας" μεταξύ της Enterprise Greece και της εταιρείας Next.e.GΟ για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, είχε βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων σχετικά με την τοποθεσία όπου θα στηνόταν γραμμή παραγωγής για 30.000 οχήματα ετησίως.
Η συνέχεια στο TopGear