Η Porsche δεν φημίζεται για τις εκτενείς ανανεώσεις των μοντέλων της, που πάντως συμβαίνουν σε κάθε γενιά και ουσιαστικά αναβαθμίζουν την εμπορική αξία των μοντέλων της. Στην περίπτωση της 3ης γενιάς Cayenne που παρουσιάστηκε το 2017 και φέτος γιορτάζει τα 20 χρόνια παραγωγής της, οι αλλαγές που έγιναν ήταν περισσότερες από το σύνηθες.

Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα όμως ένα είναι αυτό που κυριαρχεί: ο εντεινόμενος ανταγωνισμός. Μόνη στα premium SUV η Porsche για πολλά χρόνια, πλέον έχει να ανταγωνιστεί μια Maserati Levante, μια Lamborghini Urus, μια Bentley Bentayga, μια Aston Martin DBX και εσχάτως μια Ferrari Purosangue.

Τελικά είναι αυτός ο βασικός ανταγωνισμός της Cayenne ή θα πρέπει να τον αναζητήσουμε σε πιο μαζικές εταιρείες και στα αντίστοιχα μοντέλα των Mercedes, BMW, Audi και Αlfa Romeo. Δύο κουπιά στον ίσκιο μιας βάρκας, είναι η απάντηση ή αλλιώς και τους μεν και τους δε. Τα πορτοφόλια των πελατών όλων των παραπάνω είναι παχυλά και όσο να ΄ναι η Porsche εδώ είναι το πιο καθιερωμένο όνομα. Περισσότερες από 1.250.000 Cayenne έχουν κυκλοφορήσει στους διεθνείς δρόμους και ένας στους τρεις "πορσάκηδες" είναι πλέον ιδιοκτήτης μίας!

Η συνέχεια στο TopGear

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.