Παλιά υπήρχαν μόνο τα περιοδικά αυτοκινήτου. Μετά έγιναν τα sites και το τελευταίο διάστημα ο όρος infuencer συνδυάζεται κατά κόρον και με το αυτοκίνητο. Είναι μία τάση που δεν είναι καινούργια αλλά τα τελευταία πέντε χρόνια κερδίζει έδαφος και καμιά φορά εκτοπίζει τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης αυτοκίνητου -δικαίως ή αδίκως είναι άλλη συζήτηση.
Φυσικά δεν παράγουν όλοι οι infuencers το ίδιο περιεχόμενο. Κάποιοι μένουν στην εμφάνιση των αυτοκινήτων, άλλοι είναι πιο σχολαστικοί και καταρτισμένοι, μια μερίδα ασχολείται με καθημερινά αυτοκίνητα ενώ κάποιοι αρέσκονται στο hating και την καταστροφή.
Το να είναι επικριτικός (ακόμα και χωρίς λόγο) και να διαλύεις αυτοκίνητα δίνει μεγάλη δύναμη στα social media. Γνωρίζουν καλά αυτήν την όψη της ανθρώπινης φύσης και ποντάρουν στον αρνητισμό. Σε κάθε περίπτωση αυτοί είναι πέντε κορυφαίοι infuencers στον κόσμο του αυτοκινήτου.
Η συνέχεια στο TopGear