Συνήθως οι συζητήσεις γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα, αφορούν το ενδεχόμενο αγοράς τους. Λογικό, καθώς ακόμη βρισκόμαστε στο στάδιο που θεωρούμε πως το αγοραστικό κοινό, χρειάζεται να διανύσει κάποια απόσταση μέχρι να φτάσει στο σημείο να υιοθετήσει μαζικά την ηλεκτροκίνηση.
Υπάρχει όμως και ένα ακόμη ζήτημα, που αφορά την αξιολόγηση της επιλογής ενός ηλεκτρικού από όσους την έχουν κάνει ήδη. Αυτό που οι εταιρείες ονομάζουν loyalty, και στη συγκεκριμένη περίπτωση αφορά τη νέα τεχνολογία.
Αν επρόκειτο να τεθεί ως ερώτημα, θα ήταν το εξής: Είσαι κάτοχος ενός ηλεκτρικού μοντέλου. Πόσο πιθανό θα ήταν το επόμενό σου αυτοκίνητο να είναι ηλετρικό; Μια μελέτη που έγινε στις ΗΠΑ από την S&P Global Mobility και είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, εμφανίζει τα ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται σε καθαρά ανοδική τροχιά, χωρίς όμως να φαίνεται πως έχουν κερδίσει στο σύνολό τους εκείνους που τα έχουν επιλέξει. Αυτό όπως είναι φυσικό, είναι κάτι που έχει διπλή ανάγνωση.
Η συνέχεια στο TopGear
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.