Τι γνώμη θα είχες για αυτήν την δουλειά: να αναλάβεις τη θέση του εγγονού του ιδρυτή, ο οποίος οδήγησε την οικογενειακή επιχείρηση στην κορυφή του κλάδου της και ο οποίος εξακολουθεί να είναι πολύ κοντά στις αποφάσεις, καθώς το παιχνίδι αλλάζει και αναγκάζει την εταιρεία να μετασχηματιστεί.
Τέτοια είναι η θέση στην οποία βρέθηκε ο Koji Sato (κεντρική φωτό) στην Toyota τον Απρίλιο, αναλαμβάνοντας τη θέση του Akio Toyoda, ο οποίος έγινε πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει και πουλάει περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ, και όμως τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα "κομμάτι που λείπει" από το τεράστιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων του, δήλωσε ο Sato σε μια από τις πρώτες συνεντεύξεις του μετά την προαγωγή του σε διευθύνοντα σύμβουλο τον Απρίλιο.
Η δήλωσή του ότι η Toyota πρέπει να αποκτήσει μια νοοτροπία που να αφορά πρώτα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έγινε δεκτή με ικανοποίηση από τους επενδυτές που ανυπομονούν να δουν την εταιρεία να τα βάζει με τις Tesla και BYD.
Αλλά μπορεί να εκλήφθηκε από ορισμένους ως αλλαγή κατεύθυνσης -ο 67χρονος Toyoda είναι ένας από τους πιο ηχηρούς υποστηρικτές της σταδιακής απεξάρτησης των αυτοκινήτων από τον άνθρακα, με τη χρήση βενζινο-ηλεκτρικών υβριδικών, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Η συνέχεια στο TopGear