Τι σόι "τζιπ" είναι αυτό; Δεν έχει τετρακίνηση, δεν κάνει θόρυβο, δεν έχει κεντρικό διαφορικό. Απ’ έξω θυμίζει Jeep. Από μέσα και από κάτω καμία σχέση. Σίγουρα η Jeep ψάχνει -εντός του οίκου Stellantis- μια νέα θέση με οικολογικό αποτύπωμα.

Οι παλαιότεροι θα θυμούνται ότι δεν υπήρχαν πιο ενεργοβόρα αυτοκίνητα από τα παλιά αμερικάνικα Jeep. Κάπως έτσι γεννήθηκε ο βενζινοκινητήρας V8 Hemi, που είχε τη δυνατότητα να λειτουργεί και ως 4κύλινδρος για τον περιορισμό ρύπων και κατανάλωσης. Αν λοιπόν το καινούργιο αφήγημα της Jeep είναι η βιωσιμότητα, τότε καλώς να υποδεχτούμε το νέο Avenger.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Jeep και το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που δεν έχει τετρακίνητη έκδοση – τουλάχιστον επί του παρόντος. Και αφού μαζεύτηκαν τόσες πρωτιές, να προσθέσουμε άλλη μία: είναι και το πιο μικρό σε διαστάσεις Jeep που έχει ποτέ παρουσιαστεί, πλην του εμβληματικού Willys, που στην πολιτική του έκδοση ονομάστηκε CJ (Civilian Jeep).

Η συνέχεια στο TopGear