Δεν έχουμε φτάσει ακόμη στο σημείο να γίνει ηλεκτρική όλη η αυτοκινητοβιομηχανία, όμως είναι ήδη γνωστό εδώ και καιρό ότι αυτός δεν θα είναι ο τελευταίος μας προορισμός. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρίες κάνουν κακό στο περιβάλλον μακροπρόθεσμα και το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να φτιάξουμε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που κινούνται με καύσιμο το υδρογόνο.
Το project του MIT
Η ομάδα ηλεκτρικών οχημάτων στο ΜΙΤ διερευνά επίσης αυτήν τη δυνατότητα με ένα πρωτότυπο μοντέλο ηλεκτρικής μοτοσικλέτας που κινείται με υδρογόνο. Το δίτροχο όχημα χρησιμοποιεί μια νέα δοκιμαστική βάση υδρογόνου και είναι ανοικτού κώδικα για να δοκιμαστεί από άλλους προγραμματιστές.
"Ελπίζουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το έργο ως ευκαιρία για να ξεκινήσουν συζητήσεις σχετικά με τα συστήματα 'μικρού υδρογόνου' που θα μπορούσαν να αυξήσουν τη ζήτηση, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει στην ανάπτυξη περαιτέρω υποδομών", δήλωσε ένας από τους υπευθύνους του έργου.
Η ομάδα πήρε ως βάση το πλαίσιο μιας μοτοσικλέτας Ducati Supersport του 1999 και τοποθέτησε έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα κιβώτιο ταχυτήτων, μια δεξαμενή υδρογόνου και άλλα ειδικά προσαρμοσμένα εξαρτήματα για την ανάπτυξη του σχεδίου.
Η ομάδα είναι αρκετά προσεκτική ώστε να δημιουργήσει ένα εγχειρίδιο που περιγράφει λεπτομερώς τη διαδικασία ανάπτυξης και τα μέτρα ασφαλείας σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Αυτό είναι σημαντικό διότι "μεγάλο μέρος της ανάπτυξης της τεχνολογίας για το υδρογόνο γίνεται σε προσομοίωση ή βρίσκεται ακόμη στο στάδιο του πρωτοτύπου, επειδή η ανάπτυξή του είναι δαπανηρή και είναι δύσκολο να δοκιμαστούν αυτού του είδους τα συστήματα".
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.