Ο Spike Lee, σκηνοθέτης ταινιών όπως το "Malcolm X" και το "He Got Game", σκηνοθέτησε και πρωταγωνιστεί στο νέο σποτ της Fiat για το 500e, μαζί με τον υποψήφιο για Emmy ηθοποιό Giancarlo Esposito, ο οποίος έχει εμφανιστεί σε πολλές από τις ταινίες του. Οι δύο τους γνωρίζονται και συνεργάζονται για περισσότερα από 40 χρόνια.

Η διαφημιστική καμπάνια, ονομάζεται "Italy in America", και ξεκίνησε να προβάλλεται από την 1η Μαϊου, με ένα διαδικτυακό σποτ 60 δευτερολέπτων, όπου ο Esposito μοιράζεται την ιταλική του κληρονομιά με τον Lee και οδηγεί ένα 500e. Πρόκειται για μία ενέργεια που γίνεται με αφορμή της έλευσης του μοντέλου στις ΗΠΑ μέσα στη χρονιά που διανύουμε.

"Καθώς το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500e του 2024 επιστρέφει στις αμερικανικές ακτές ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό από τη Stellantis, σηματοδοτεί την αρχή για την αποστολή βιωσιμότητας της μάρκας στις ΗΠΑ, παρέχοντας αυτό που πρέπει να είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο: ελαφρύ, κομψό, αποδοτικό και με αρκετή αυτονομία για τις μετακινήσεις στην πόλη", δήλωσε ο Olivier Francois, παγκόσμιος διευθυντής μάρκετινγκ της μάρκας. "Το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500e αποτυπώνει την ουσία του ιταλικού τρόπου ζωής".

Η συνέχεια στο TopGear