Η ιστορία της Porsche δεν ξεκινά το 1948, αλλά δεκαετίες νωρίτερα με τον οραματιστή μηχανικό Ferdinand Porsche. Το 1900, παρουσίασε το πρώτο του δημιούργημα: ένα ηλεκτρικό όχημα που κατέρριψε τα αυστριακά ρεκόρ ταχύτητας.

Αυτή η πρώιμη επιτυχία τον ώθησε σε ηγετικούς ρόλους σε διακεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Daimler, όπου τα σχέδιά του βοήθησαν στη διαμόρφωση των εμβληματικών αγωνιστικών αυτοκινήτων Mercedes.

Το Type 356

Το 1931, ο Porsche επιχείρησε να κυκλοφορήσει μόνος του ένα όχημα. Σύντομα έλαβε εντολή από τη γερμανική κυβέρνηση να σχεδιάσει ένα προσιτό "λαϊκό αυτοκίνητο", με αποτέλεσμα το πρωτότυπο Volkswagen (γνωστό ως KdF Wagen). Στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο η Porsche συνέβαλε στην ανάπτυξη στρατιωτικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου του διαβόητου άρματος Tiger.

Μετά τον πόλεμο, με τον Ferdinand Porsche να φυλακίζεται για εγκλήματα πολέμου, ο γιος του, Ferry, ανέλαβε την ευθύνη να κρατήσει την εταιρεία όρθια. Σχεδίασε το αγωνιστικό αυτοκίνητο Cisitalia, χρησιμοποιώντας τα κέρδη για να εξασφαλίσει την απελευθέρωση του πατέρα του. Με την επιστροφή του, ο Ferdinand έδωσε την ευλογία του στο πιο σημαντικό έργο του Ferry: το Type 356, το πρώτο αυτοκίνητο που έφερε περήφανα το όνομα Porsche.

Η κληρονομιά της Porsche

Αυτό το όχημα-ορόσημο, που ολοκληρώθηκε στις 8 Ιουνίου 1948, αντλούσε έμπνευση από την αγωνιστική κληρονομιά της Porsche, διαθέτοντας κινητήρα τοποθετημένο στη μέση και τροποποιημένα εξαρτήματα της Volkswagen.

Η επιτυχία της 356, με πάνω από 78.000 μονάδες που παρήχθησαν στις δύο πρώτες δεκαετίες, εδραίωσε τη φήμη της Porsche για την κατασκευή καινοτόμων αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Η κληρονομιά αυτού του πρώτου πρωτοτύπου από αλουμίνιο, το Νο 1, συνεχίζει να εμπνέει το πνεύμα της Porsche και σήμερα.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.