Η Google έλαβε έγκριση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για την ενσωμάτωση ενός νέου χαρακτηριστικού στην πλοήγηση. Αφορά την εφαρμογή Google Maps με ηχητικό περιεχόμενο, η οποία πλέον θα μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα το χρονοδιάγραμμα των φωνητικών κατευθύνσεών της.
Πώς μεταφράζεται αυτό; Σε προτάσεις προς τον οδηγό για νέες διαδρομές, στα καταστήματα που αναφέρονται σε ραδιοφωνικές διαφημίσεις.
Σε μια κίνηση που θα μπορούσε να αλλάζει το πρόγραμμα και τους χρόνους σου σε καθημερινή βάση, η υπηρεσία χαρτογράφησης θέλει να είναι "ενήμερη για το περιεχόμενο" της διαφήμισης.
Αυτό σημαίνει ότι, εάν μια υποθετική διαφήμιση για μια καφετέρια επρόκειτο να παίξει στο ραδιόφωνο, το σύστημα θα μπορούσε να σου προτείνει μια στάση στο συγκεκριμένο κατάστημα καθ 'οδόν προς τη δουλειά, ζητώντας την έγκρισή σου.
Η συνέχεια στο TopGear