Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, ο χαρισματικός Carlos Tavares, δήλωσε στις 25 Ιουλίου ότι θα θυσιάσει ένα μέρος των καλοκαιρινών διακοπών του για να μεταβεί στις ΗΠΑ προκειμένου να αντιμετωπίσει τον μεγαλύτερο -στην παρούσα φάση- πονοκέφαλο του ομίλου: την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Αλλά, μια ακόμη καυτή πατάτα για τον Tavares, φαίνεται να είναι η διαχείριση της Maserati.
Οι πωλήσεις της θρυλικής μάρκας σε παγκόσμια βάση, μειώθηκαν περισσότερο από το μισό στο πρώτο εξάμηνο του έτους, υποχωρώντας κάτω από τα 1.100 οχήματα το μήνα, με αποτέλεσμα να παρουσιάζει ζημιά, σε σχέση με τα κέρδη στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023. Για το σύνολο του έτους, η Maserati προβλέπεται να διαθέσει λιγότερα από 12.000 οχήματα και να παρουσιάσει αρνητικό διψήφιο περιθώριο κέρδους (ήταν -13% στο πρώτο εξάμηνο).
Αυτό που επίσης προβληματίζει, είναι ότι η Maserati δεν έχει προγραμματίσει το λανσάρισμα κάποιου νέου μοντέλου, τουλάχιστον μέχρι το 2027. Και στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα νέα μοντέλα είναι το νερό που περιστρέφει το μύλο του κέρδους.
Η συνέχεια στο Topgear.gr