Στον απόηχο της ανακοίνωσης αυστηρών δασμών από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από την Κίνα, έρχεται η είδηση πως οι κινεζικές μάρκες κατέλαβαν το 11% της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Ιούνιο, σημειώνοντας ρεκόρ ταξινομήσεων.
Όπως φαίνεται οι κινέζοι κατασκευαστές έτρεξαν να προλάβουν ότι μπορέσουν από τις συνέπειες των δασμών που τέθηκαν σε ισχύ στις αρχές του Ιουλίου.
Η SAIC Motor ηγήθηκε της κινεζικής αντεπίθεσης, καθώς φέρεται να έστειλε μεγάλο όγκο οχημάτων του μοντέλου MG4 στους αντιπροσώπους της, σύμφωνα με τους αναλυτές της εταιρείας Dataforce. Τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν από τις 5 Ιουλίου μπορούσαν να πωληθούν στους πελάτες, χωρίς να υπολογίζονται οι πρόσθετοι δασμοί για τα εισαγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οι κινεζικές μάρκες ταξινόμησαν περισσότερα από 23.000 ηλεκτρικά οχήματα στην ευρωπαϊκή επικράτεια κατά τη διάρκεια του μήνα, τα περισσότερα που έχουν ταξινομηθεί ποτέ, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η έκθεση της Dataforce.
Το διαδοχικό άλμα τους κατά 72% σε σχέση με τον Μάιο ήταν διπλάσιο από το κέρδος των συνολικών ευρωπαϊκών ταξινομήσεων ηλεκτρικών οχημάτων για τον Ιούνιο. Οι εισαγωγές κινεζικής κατασκευής από δυτικούς κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Volvo, BMW και Tesla, υπόκεινται επίσης στους νέους δασμούς.
Η συνέχεια στο TopGear