Ενώ είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν μηδενικές εκπομπές καυσαερίων, η κριτική συχνά επικεντρώνεται στις διαδικασίες κατασκευής και διάθεσής τους στην αγορά. Ωστόσο, μια νέα μελέτη του Διεθνούς Συμβουλίου Καθαρών Μεταφορών (International Council of Clean Transportation-ICCT) δείχνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι οι ξεκάθαροι νικητές όσον αφορά τις εκπομπές στον συνολικό κύκλο ζωής των οχημάτων.

Για τον μέσο όρο των οχημάτων του έτους μοντέλου 2024 στις ΗΠΑ, ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος είναι έντονος: τα υβριδικά οχήματα εκπέμπουν 2,2 φορές (sedan) και 2,5 φορές (SUV) περισσότερα αέρια του θερμοκηπίου καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους από τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά.

Ομοίως, τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) και για τους δύο τύπους αμαξωμάτων, καταγράφουν περίπου διπλάσιες εκπομπές. Αντίθετα, τα SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) παράγουν έως και 3,5 φορές περισσότερες εκπομπές από τα αντίστοιχα ηλεκτρικά μοντέλα.

Η συνέχεια στο Topgear.gr