Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στον κόσμο, η αγορά των πανάκριβων supercars όχι μόνο δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, αλλά αντίθετα καταγράφει ρεκόρ. Η Ferrari πέτυχε ιστορικά υψηλές πωλήσεις το 2024 και έχει ήδη διασφαλίσει ότι και τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι εξίσου δυνατά.

Οι παραγγελίες έχουν καλύψει την παραγωγή μέχρι το 2026, κάτι που σημαίνει πως όποιος θέλει να αποκτήσει σήμερα ένα νέο μοντέλο με το Cavallino Rampante θα πρέπει να περιμένει έως τις αρχές του 2027 για την παράδοσή του.

Το 12Cilindri εκτοξεύει τη ζήτηση

Από το Maranello εξηγούν πως η τεράστια ζήτηση οφείλεται κυρίως στο Ferrari 12Cilindri, το νέο μοντέλο που αντικαθιστά την Ferrari 812 Superfast. Παρουσιάστηκε πέρυσι και διατίθεται τόσο ως coupe όσο και ως cabrio με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σκληρή οροφή.

Διαβάστε Επίσης

Η ιταλική φίρμα ετοιμάζεται να λανσάρει έξι νέα μοντέλα μέσα στο 2025. Ανάμεσά τους θα είναι και το πρώτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στις 9 Οκτωβρίου.

Ferrari 12Cilindri

Η εκρηκτική ζήτηση για supercars

Η Ferrari δεν είναι η μόνη που βιώνει αυτή την εκτόξευση στη ζήτηση. Ο μεγάλος της αντίπαλος, η Lamborghini, ανακοίνωσε πως η ναυαρχίδα της, η Lamborghini Revuelto, είναι ήδη sold out έως το τέλος του 2026.

Lamborghini Revuelto Opera Unica


Παράλληλα, οι παραγγελίες για την Lamborghini Urus έχουν εξασφαλίσει πλήρη παραγωγή μέχρι το 2025, παρότι πλέον το δημοφιλές SUV διατίθεται αποκλειστικά ως plug-in hybrid.

McLaren W1


Στην ίδια κατηγορία, η McLaren είδε το νέο της μοντέλο, την να εξαντλείται προτού καν αποκαλυφθεί επίσημα, ενώ αν η Porsche αποφασίσει να βάλει σε παραγωγή το Mission X, θεωρείται δεδομένο πως θα γνωρίσει τεράστια επιτυχία – παρά το γεγονός ότι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ενδέχεται να αποθαρρύνει κάποιους παραδοσιακούς πελάτες.

Στον αντίποδα, η Rimac δεν έχει καταφέρει ακόμη να ξεπουλήσει το Nevera, καθώς –σύμφωνα με τον CEO της, Mate Rimac– οι εξαιρετικά εύποροι αγοραστές δεν δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα ηλεκτρικά hypercars.

Οι υβριδικές τεχνολογίες κυριαρχούν

Αν και η αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών supercars δεν έχει απογειωθεί, η τάση στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων δείχνει ξεκάθαρα προς τον εξηλεκτρισμό. Το 2024, το 51% των αυτοκινήτων που παρέδωσε η Ferrari στους πελάτες της ήταν εξηλεκτρισμένα, με τις 296 και SF90 –και τα δύο plug-in hybrids– να ηγούνται των πωλήσεων.

Η εταιρεία προβλέπει ότι έως το 2030, το 80% των συνολικών της πωλήσεων θα αφορά υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα, αφήνοντας μόλις ένα 20% για τα αμιγώς βενζινοκίνητα οχήματα. Ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, εναποθέτει τις ελπίδες του στα συνθετικά καύσιμα, τα οποία θα μπορούσαν να διατηρήσουν ζωντανή την εσωτερική καύση για τις επόμενες δεκαετίες.

Πηγή: topgeargreece.gr

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.