Τα self-driving αυτοκίνητα γίνονται ολοένα και πιο πολύ πραγματικότητα παρότι σχεδόν όλοι τα αντιμετωπίζουν με τεράστια δυσπιστία. Τι συμβαίνει όμως όταν στους δρόμους βγαίνουν και μοτοσικλέτες που δεν χρειάζονται αναβάτες; Αν σου ακούγεται απίθανο, δες τις εικόνες του άρθρου.
H μοτοσυκλέτα προχωρά μόνη της, είναι σε θέση να φρενάρει ή να στρίψει και γενικότερα να λειτουργήσει χωρίς οδηγό. Όνειρο ή εφιάλτης; Εξαρτάται από το point of view του εκάστοτε μοτοσικλετιστή.
Κι ενώ η χρήση του αυτοκινήτου είναι μια αναγκαιότητα, αυτής της μοτοσυκλέτας είναι περισσότερο αποτέλεσμα πάθους και ενασχόλησης με τους δύο τροχούς. Τα οποία ασφαλώς και διαφοροποιούνται όταν μπαίνει στο παιχνίδι η τεχνητή νοημοσύνη.
Η BMW έχει προσεγγίσει εντελώς διαφορετικά το θέμα. Δεν θέλει να δώσει τον πλήρη έλεγχο των μοτοσικλετών στα ρομπότ, αλλά περισσότερο θα δουλέψει πάνω σε συγκεκριμένες τεχνολογίες για να βελτιώσει την ασφάλεια των δίτροχών της.
Πώς θα συμβεί αυτό; Βοηθώντας τον οδηγό να διατηρήσει την ισορροπία του αν βρεθεί αντιμέτωπος με έκτακτες όσο και ζόρικες καταστάσεις όπως μια ξαφνική αδιαθεσία, ένα απότομο σλάλομ ή ακόμη και η πλήρης απώλεια του ελέγχου του οχήματος.
Περιπτώσεις στις οποίες θα χρειαστεί η επέμβαση της ΑΙ, είτε με ανεπαίσθητο είτε με καθοριστικό τρόπο για την ασφάλεια του αναβάτη. Και σε καμία περίπτωση δεν θα στερήσει τίποτα από την απόλαυση ενός long ride.
Από: Esquire IT