Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου ήταν αρκετά κρύο στο Ambrì, στα νότια της Ελβετίας. Οι 15 βαθμοί Κελσίου δεν είναι κακοί, δεδομένου πως βρίσκεται περίπου 1.000 μέτρα ψηλότερα από την επιφάνεια της θάλασσας. 

Στην περιοχή δεν υπάρχει αεροδρόμιο, υπάρχει όμως μία τεράστια λωρίδα ασφάλτου που θα μπορούσε να παίξει το ρόλο του αεροδιαδρόμου και σε κάποιο σημείο στο πλάι της ένα σχετικά μεγάλο υπόστεγο. Το τριγύρω τοπίο είναι περικυκλωμένο από βουνά. Εκεί ακριβώς, μπορεί να συναντήσει κάποιος τα μέλη του Supercar Owner Circle. Και τα υπερπολυτελή αυτοκίνητά τους. 

Το ότι (μάλλον) ποτέ δεν έχεις ακούσει γι' αυτό οφείλεται σε μία μόνο λέξη: αποκλειστικότητα. Αν πάλι ξέρεις περί τίνος πρόκειται, τότε μόνο δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: Είτε έχεις πάρα πολύ γεμάτο πορτοφόλι και μεγάλη αγάπη για τα supercars, είτε δουλεύεις σε πολύ καλή εταιρεία και σε έστειλε εκεί για οποιονδήποτε λόγο. Τι είναι λοιπόν ακριβώς το Supercar Owner Circle; Στην ευρύτερη περιοχή του Andermatt συγκεντρώνονται κάθε χρόνο οι ιδιοκτήτες πολυτελών hypercars για έναν άτυπο αγώνα επίδειξης μεταξύ τους. Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές που οι δρόμοι των Άλπεων κλείνουν για να τρέξουν αποκλειστικά με τα αυτοκίνητά τους. 

Maserati MC12, Gumpert Apollo, Mercedes SLR McLaren, Lexus LFA Nürburgring Package, Ferrari F40 και F50, Lamborghini Huracàn. Η λίστα με τα supercars που βρέθηκαν στη φετινή μάζωξη μοιάζει μεγάλη και πληθωρική. Κι αν αντίστοιχοι αγώνες υπάρχουν, αυτός εδώ είναι εντελώς διαφορετικός: Το Mille Miglia αντιπροσωπεύει την ιστορία της αυτοκίνησης, το Goodwood την αριστοκρατία και το Gumball 3000 την τρέλα των 4 τροχών. Το Supercar Owner Circle όμως έχει βασικό στόχο την διασκέδαση. Οι οδηγοί λατρεύουν να μιλούν για τα οχήματά τους όπως ακριβώς θα έκαναν με τους γείτονές τους. Γελάνε, κάνουν αστεία και προετοιμάζονται χαλαροί για την επόμενη διαδρομή. 

Lamborghini Urus και Pontiac G8 GXP ξεχωρίζουν στις πρώτες κόντρες κατά μήκους του "αεροδιαδρόμου". 650 άλογα στην μία περίπτωση, 402 στην άλλη. Ή μήπως δεν είναι ακριβώς τόσα; Κάποιος που γνωρίζει καλά από αυτοκίνητα θα ορκιζόταν ότι υπάρχουν τροποποιήσεις και οι αριθμοί αυτοί είναι αρκετά μεγαλύτεροι. 

Ακολουθεί ο δρόμος. Ο ήχος ενός αμερικάνικου V8 κινητήρα είναι γνώριμος σε όλους, αλλά τα βλέμματα τράβηξε σχεδόν ταυτόχρονα με αυτόν μία SLR McLaren. Ή τουλάχιστον σε όσους πρόλαβαν να τη δουν καθώς πέρασε σαν σφαίρα μόλις λίγα μέτρα μακριά από ένα πηγαδάκι οδηγών που έκαναν ένα μικρό stop για κουβέντα. Η ταχύτητά της πρέπει να ήταν κοντά στα 290 χλμ/ώρα. Το όριο ταχύτητας της περιοχής έχει ασφαλώς ξεπεραστεί κατά πολύ.

Επόμενος προορισμός των οδηγών, το Andermatt, στο καντόνι του Ούρι. Λίγο πιο βόρεια του Ambrì. Υπάρχουν αυτοί που επιλέγουν την εύκολη διαδρομή μέσω του νέου κεντρικού αυτοκινητόδρομου και εκείνοι που θα πάνε από την δύσκολη, ακολουθώντας τους φιδογυριστούς δρόμους ανάμεσα στα βουνά. 

Διασχίζοντας οποιαδήποτε από τις δύο διαδρομές, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα ξέρεις πού να πρωτοκοιτάξεις, καθώς και στις δύο περιπτώσεις δημιουργούνται ουρές από supercars. Που αλλού κινούνται πιο γρήγορα και αλλού πιο αργά. 

Στο Andermatt η θερμοκρασία έχει πέσει ακόμη 3 βαθμούς. Φροντίζουν να την ανεβάσουν οι Aston Martin DB4 GT, Ferrari 250 SWB Berlinetta, Bentley Continental Supersports, Stratos της Turin Automatics, Porsche 918 Spyder, Mercedes AMG GT και 300 SL Gullwing που είναι παρκαρισμένες η μία δίπλα στην άλλη έξω από πολυτελές ξενοδοχείο της περιοχής.

Μία τελευταία εικόνα που εντυπωσιάζει κάποιον πολύ εύκολα. Και τον προετοιμάζει για το επόμενο event, το ράλι του Δεκεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι και το Ντουμπάι, για το οποίο οι ιδιοκτήτες έσωσαν ήδη ραντεβού. Και εκεί, θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν πως θα συμμετέχουν και οι Άραβες κροίσοι. Που ένας Θεός ξέρει τι hypercars έχουν στην κατοχή τους. 

Από: Esquire IT