Ο αριθμός από τουβλάκια Lego που χρειάστηκαν για να ανακατασκευαστεί, σε κλίμακα ένα προς ένα, η ιστορική McLaren Senna είναι δύσκολος ακόμα και να τον προφέρει κανείς. Μιλάμε για τετρακόσιες εξήντα εφτά χιλιάδες, οκτακόσια πενήντα τέσσερα κομμάτια. Ναι, ακριβώς σχεδόν πεντακόσιες χιλιάδες. Σχεδόν μισό εκατομμύριο από Lego για να ανακατασκευαστούν τα φώτα, τα καθίσματα, οι ζάντες, το αμάξωμα, οι ρόδες και, γενικά, ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια του θρυλικού supercar.

Πόσος όμως καιρός χρειάστηκε για να πραγματοποιηθεί αυτός ο άθλος; Αν χρειάζεσαι μερικές ώρες για να φτιάξεις ένα κάστρο-μινιατούρα, πόσες μέρες απαιτούνται για κάτι τέτοιο;

Το νούμερο τρομάζει: πέντε χιλιάδες ώρες εργασίας και επίπονης προσπάθειας από ανθρώπους με βαθιά γνώση των μηχανολογικών απαιτήσεων. Μάλιστα, ακριβώς επειδή χρησιμοποιήθηκαν τουβλάκια κι όχι τα αυθεντικά κομμάτια της McLaren, η δουλειά έγινε ακόμη πιο δύσκολη.

Η βρετανική εταιρεία κάνει λόγο για 42 τεχνικούς που εργάστηκαν για 4.935 ώρες συνολικά. Από αυτές οι 2.210 αφορούσαν τον σχεδιασμό, ενώ οι υπόλοιπες 2.725 σπαταλήθηκαν για να συναρμολογηθούν τα σχεδόν μισό εκατομμύριο Lego. Σημαντική σημείωση: το αυτοκίνητο μπορεί να μην κινείται, είναι όμως κατά τα άλλα πλήρως λειτουργικό αφού τα φώτα ανάβουν (τα ηλεκτρολογικά μέρη όπως καταλαβαίνεις δεν φτιάχτηκαν από τουβλάκια), οι πόρτες ανοίγουν κι ο λεβιές αλλάζει ταχύτητες κανονικά.

Πόσες ώρες χρειάζονται για να κατασκευαστεί μία αυθεντική McLaren Senna; Μόλις 300, δίνοντας έτσι μία αίσθηση για το μέγεθος του επιτεύγματος της ανακατασκευής με τα τουβλάκια. Μάλιστα αργά ή γρήγορα κι αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες των supercars φαίνεται να ξετρελαίνονται με την ιδέα των αυτοκινήτων τους σε αυτήν την μορφή (πριν λίγο καιρό η Bugatti παρουσίασε μία Chiron από Lego), δεν είναι καθόλου απίθανο η δανέζικη εταιρεία παιχνιδιών να βρει έναν τρόπο να εκμεταλλευτεί το trend. Άλλωστε τα supercars και τα Lego αποτελούν δύο παραδοσιακές αγάπες του αντρικού κοινού κάθε ηλικίας.

Από: Esquire IT